Zoekresultaten
Resultaat 101 - 120 (van 217)
Malting partnership Gamers editie
Wat is het meest populaire spelpersonage voor cosplay? En lees hoe de beste computergamers zo goed zijn geworden. Tips, feiten en records over honderden games. Met veel kleurenfoto's. Vanaf ca. 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 215 pagina's | Uitgeverij De Fontein, Utrecht | 2018
Gedrukt boek
Tyler Blevins | Will Partin Ninja gaming guide
de ultieme strategiegids; de exclusieve succestips van professioneel gamer Ninja
Tips en trucs voor (gevorderde) videogamers in de virtuele wereld voor wat betreft o.a. hardware, spelstrategie, specifieke vaardigheden, doelgericht oefenen, samenstellen van het beste team en streaming. Lees ook over het leven van de professionele gamer 'Ninja'. Met veel kleurenfoto's. Vanaf ca. 15 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Karakter Uitgevers B.V., Uithoorn | 2020
Gedrukt boek
Folkert Oldersma Gamereis naar de prehistorie
Joska en Milan spelen een computerspel. Wanneer ze het hoogste level bereiken, worden ze letterlijk het spel ingezogen en reizen ze naar de prehistorie. Hoe komen ze terug? Met illustraties. Vanaf ca. 10 jaar.
Fictie | Avonturenroman
Nederlands | 144 pagina's | Uitgeverij Sam Northerlake, Prinsenbeek | 2023
Gedrukt boek
Alastair Aiken | Cavan Scott Ali-A game on!
Tijdens de presentatie van een nieuwe game verandert iedereen plots in een alien. Gamer Ali-A en zijn hondje Eevee moeten de game in om de eindbaas te verslaan. Kunnen ze hun vrienden redden? Vanaf ca. 12 jaar.
Fictie | Science fiction | Stripverhaal
Nederlands | 192 pagina's | Kluitman, [Alkmaar] | 2018
Gedrukt boek
Ernest Cline Armada
Zack Lightman is goed in het spelen van computergames. Wanneer hij op een dag bij school een ruimteschip uit een van zijn games ziet, moet hij zijn kennis onverwacht gebruiken tegen een buitenaardse invasie. Vanaf ca. 15 jaar.
Fictie | Science fiction
Nederlands | 385 pagina's | Q, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Karen M. McManus One of us is next
De leerlingen van Bayview Highschool worden gedwongen mee te doen aan het spel 'Truth or Dare'. Daarbij dreigen veel gevaren, zoals vervelende roddels en zelfs de dood. Vanaf ca. 15 jaar.
Fictie | Schoolverhaal | Thriller
Engels | 375 pagina's | Penguin Books, UK | 2020
Gedrukt boek
Marcel van Driel Superhelden.nl
Iris (13) is heel goed in de game superhelden.nl. Op een dag wordt ze ontvoerd naar het eiland Pala, uit die game. Hier wordt Iris opgeleid tot superspion en doet ze een bijzondere ontdekking. Vanaf ca. 12 jaar. Gedrukt in lettertype Dyslexie.
Fictie | Detectiveroman
Nederlands | 288 pagina's | Uitgeverij Dyslexion, Deventer | 2015
Dyslexieletterboek
Ready. Set. Play.
De GameKeepers Mats en Sari worden uitgedaagd om verschillende games te winnen. Met kleurenfoto’s. Vanaf ca. 9 jaar.
Fictie | Avonturenroman
Nederlands | 157 pagina's | Studio 100, Schelle | 2021
Gedrukt boek
Speel je mee?
Ga mee naar de speeltuin en neem een kijkje bij een gamebedrijf. Lees over hoe kinderen in andere landen spelen en hoe bordspellen worden gemaakt. Met illustraties en foto’s in kleur. Vanaf ca. 7 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 69 pagina's | Delubas, Drunen | 2020
Gedrukt boek
Space Tower
Scholieren Mats en Sari moeten samen avontuurlijke raadsels en puzzels oplossen in de virtuele wereld van computerspellen. Met kleurenfoto’s en -illustraties. Vanaf ca. 9 jaar.
Fictie | Avonturenroman
Nederlands | 155 pagina's | Studio 100, Schelle | 2021
Gedrukt boek
R. Wade Oorsprong
Zeven gamers (18) zijn naar Techcity gelokt voor een exlusief experiment. Via een game komen ze terecht in de virtuele wereld van de Griekse oudheid. Na het spel moeten ze de ontvoerde geleerde Helene zien op te sporen. Het lot van de mensheid ligt in hun handen. Vanaf ca. 15 jaar.
Fictie | Historische roman | Science fiction
Nederlands | 446 pagina's | Uitgeverij Hamley Books, [Sint-Amands] | 2021
Gedrukt boek
Suzanne Peters Games
Hoe is het gamen ontstaan, hoe worden games gemaakt en kun je eraan verslaafd raken? Beknopte informatie voor spreekbeurten of werkstukken. Met enkele kleurenillustraties. Vanaf ca. 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 78 pagina's | Ellessy Jeugd, Arnhem | 2012
Gedrukt boek
Danny De Vos Game on!
Sammy, Noor, Ella en Felix komen terecht in een level waar niets is wat het lijkt. Om de zaak op te lossen, hebben ze alleen elkaar — en de magische 3Hz-walkman natuurlijk. Met zwart-witillustraties. Vanaf ca. 10 jaar.
Fictie | Detectiveroman
Nederlands | 173 pagina's | Standaard Uitgeverij, Antwerpen | 2022
Gedrukt boek
Marcel van Driel Superhelden.nl
Iris (14) wordt op het eiland Pala opgeleid tot Superheld. Samen met haar broer probeert ze de ware bedoelingen van hun leider Mr. Oz te achterhalen. Vanaf ca. 12 jaar. In lettertype Dyslexie.
Fictie | Detectiveroman
Nederlands | 234 pagina's | Uitgeverij Dyslexion, Deventer | 2016
Dyslexieletterboek
Marcel van Driel Superhelden.nl
Iris (14) is klaar met haar training. Ze wordt samen met Alex, de zoon van leider Mr. Oz, op een geheime missie gestuurd. Volgens Alex zullen ze daarmee de Derde Weredloorlog voorkomen. Maar is dat wel zo? Vanaf ca. 12 jaar. In lettertype Dyslexie.
Fictie | Detectiveroman
Nederlands | 344 pagina's | Uitgeverij Dyslexion, Deventer | 2016
Dyslexieletterboek
Roel de Jong De helm van Kantor
Luuk (ik-figuur) doet er alles aan de Helm van Kantor terug te winnen. Door zijn schuld is dit wapen, dat zijn gamevriendengroep de Mystics bijna onoverwinnelijk maakte op PlanetLords, verloren gegaan. Vanaf ca. 10 jaar.
Fictie
Nederlands | 151 pagina's | Ploegsma, Amsterdam | 2013
Gedrukt boek
Roel de Jong CoolMickey
Thomas (ik-figuur) is een fan van de online game PlanetLords. Om verder te komen, geeft hij zijn wachtwoord af. Dat had hij beter niet kunnen doen. Vanaf ca. 10 jaar.
Fictie | Detectiveroman
Nederlands | 118 pagina's | Ploegsma, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Tirza van Schie "Die waarin Haai een tijdbom maakt"
Haai kan zijn vriendje Ferm niet bereiken, omdat die helemaal opgaat in zijn videogame. Hoe kunnen ze samen zijn schermtijd verminderen? Prentenboek met vrolijke, cartooneske kleurenillustraties. Vanaf ca. 4 t/m 7 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 36 pagina's | Uitgeverij Fraai, [Utrecht] | 2021
Gedrukt boek
Berry Overvelde Game design
Hoe word je game designer en wat moet je allemaal kunnen om een spannende game te maken? Lees alles over het ontwerpen van computergames. Met kleurenfoto’s en -illustraties. Vanaf ca. 11 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 32 pagina's | Schoolsupport, Etten-Leur | 2024
Gedrukt boek
Nico De Braeckeleer Vampier game
Sem en Finn spelen het online spel Vampyra en raken verzeild in een huiveringwekkend avontuur met bloeddorstige vampiers. Vanaf ca. 10 jaar.
Fictie | Griezelverhaal
Nederlands | 162 pagina's | Uitgeverij Kramat, Westerlo | 2017
Gedrukt boek