Zoekresultaten
Resultaat 201 - 217 (van 217)
James Patterson Game over
Alienjager Daniel X (15, ik-figuur) maakt in Tokio jacht op twee aliens. Ze hebben een bedrijf in videospelletjes en willen daarmee de gamers hersenspoelen. Vanaf ca. 15 jaar.
Fictie | Griezelverhaal | Science fiction
Engels | 229 pagina's | Young Arrow, London | 2011
Gedrukt boek
Sharon Jennings Franklin en de computer
Bever heeft een nieuw computerspel; Franklin wil ook graag meespelen. Prentenboek met bontgekleurde tekeningen. Vanaf ca. 4 jaar.
Fictie
Nederlands | 31 pagina's | Big Balloon, Heemstede | 2007
Gedrukt boek
Anna Anthropy Make your own puzzlescript games!
Non-fictie
Engels | 156 pagina's | No Starch Press, San Francisco | 2020
Gedrukt boek
M.Th.A.M. Vijftigschild BASIC-computerspellen voor de Commodore 64
Non-fictie
Nederlands | 146 pagina's | Kluwer Technische Boeken, Deventer [etc.] | 1984
Gedrukt boek
The ultimate 80 retro gaming collection
Engels | 157 pagina's | Sona Books, [Knowle] | 2021
Gedrukt boek
Marco Veltman Sony playstation cheat codes boek
Tips om problemen tijdens het spelen van games op de Playstation op te lossen. Met zwart-witte schermafbeeldingen. Vanaf ca. 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 274 pagina's | Sybex, Soest [etc.] | 1998
Gedrukt boek
Beth Moursund Magic
the gathering
Uitgelegd wordt hoe je dit spel nog beter kunt spelen. Met zwart-witte afbeeldingen. Vanaf ca. 13 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 436 pagina's | Sybex, Soest [etc.] | 1997
Gedrukt boek
Joris van Nispen Super Nintendo 16-bit
met 15 spellen
Uitleg van 15 spellen die je kunt spelen met het Super Nintendo Entertainment System. Vanaf ca. 13 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Sybex, Soest | 1993
Gedrukt boek
Joris van Nispen Sega Mega Drive 16-bit
met 13 spellen
Van dertien spellen wordt uitgelegd hoe je deze moet spelen. Vanaf ca. 10 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Sybex, Soest [etc.] | 1993
Gedrukt boek
P.K. McBride Knutselen met computerspelen
Beschreven worden de mogelijkheden om zelf voor je Commodore 64 huiscomputer spellen te schrijven. Vanaf ca. 14 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 162 pagina's | Malmberg, Den Bosch | 1985
Gedrukt boek
Het grote listingboek van Commodore-info
Verzameling programma's die je zo op je Commodore 64 huiscomputer kunt intypen. Vanaf ca. 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | Sala Communications / Commodore-info, Blaricum | 1985
Gedrukt boek
Simon Parkin An illustrated history of 151 video games
Engels | 255 pagina's | Lorenz Books, London | 2019
Gedrukt boek
Box Brown Tetris
the games people play
Graphic novel over de geschiedenis van de Tetris - game.
Engels | 253 pagina's | Selfmade Hero, London | 2016
Gedrukt boek
Dustin Hansen Game on!
Video game history from Pong and Pac-man to Mario, Minecraft, and more
Engels | 352 pagina's | Feiwel and Friends, New York | 2016
Gedrukt boek
James Patterson | Chris Grabenstein Armageddon
Daniel X bindt de strijd aan met de nummer 2 op de lijst van zijn overleden ouders. Deze Satan Himself wil de wereldbewoners tot slaven maken. Gelukkig krijgt Daniel X hulp uit onverwachte hoek. Vanaf ca. 15 jaar.
Fictie | Griezelverhaal | Science fiction
Engels | 296 pagina's | Young Arrow, London | 2012
Gedrukt boek
Emma Maree Urquhart Dragon tamers
reality goes virtual
Wanneer Caroline in de virtuele wereld van het computerspel Dragon Tamers belandt, voert ze daar samen met twee spelers uit de reële wereld een strijd op leven en dood.
Fictie
Engels | 128 pagina's | Aultbea Publishing, Inverness | 2004
Gedrukt boek