Zoekresultaten
Resultaat 1 - 7 (van 7)
Berry Overvelde Game design
Hoe word je game designer en wat moet je allemaal kunnen om een spannende game te maken? Lees alles over het ontwerpen van computergames. Met kleurenfoto’s en -illustraties. Vanaf ca. 11 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 32 pagina's | Schoolsupport, Etten-Leur | 2024
Gedrukt boek
César Cleijn GameMaker ...voor kids
Stapsgewijs wordt uitgelegd hoe je games kunt maken met het programma GameMaker. Met schermafbeeldingen en kleurentekeningen. Vanaf ca. 10 t/m 14 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 206 pagina's | Van Duuren Media, Culemborg | 2011
Gedrukt boek
Pauline Maas GameMaker4You
een boek waarmee je zelf een computerspel leert maken
Introductie van het programma Game Maker, waarmee je allerlei soorten games kunt maken. De cd-rom bevat software en vier voorbeeldgames en de handleiding stapsgewijze uitleg via schermafbeeldingen in kleur. Vanaf ca. 10 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's | Diepenmaat Uitgeverij & Ontwerpbureau, Dieren | 2008
Gedrukt boek
Peter D'Hollander Zelf spannende games maken met GameMaker
Introductie van het programma GameMaker, waarmee je zonder programmeerkennis allerlei soorten games kunt maken. Met stapsgewijze uitleg via schermafbeeldingen. Vanaf ca. 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Bruna, [Utrecht] | 2007
Gedrukt boek
Pauline Maas GameMaker 4 school
standard
Stapsgewijs wordt uitgelegd hoe je games kunt maken met het programma GameMaker. Uitgave met grote spiraalband, schermafbeeldingen en kleurentekeningen. Vanaf ca. 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 249 pagina's | Van Buurt Boek, Leiden | 2011
Gedrukt boek
Sven Carlsson | Jonas Leijonhufvud Spotify
hoe een kleine start-up een miljardenindustrie voor altijd veranderde
Spotify gaat over hoe een kleine Zweedse start-up een miljardenindustrie volledig ontwrichtte en aan de basis stond van streaming. Lees hoe oprichters Daniel Ek en Martin Lorentzon de platenmaatschappijen uiteindelijk redden van de piraten en Apple ertoe bracht van bedrijfsmodel te veranderen. Spotify, geschreven door twee Zweedse onderzoeksjournalisten is het eerste boek in zijn soort met het volledige verhaal van het bedrijf en bevat nooit eerder onthuld materiaal over het maken van spectaculaire...
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's (ePub2, 5,5 MB) | Kosmos Uitgevers, Utrecht | 2020
E-book
Mark H. Overmars Games ontwerpen met Game Maker
Stap voor stap en met illustraties in zwart-wit wordt uitgelegd hoe je met het programma Game Maker computerspelletjes kunt maken. Vanaf ca. 13 jaar.
Non-fictie
Engels | 401 pagina's | Van Duuren Media, Culemborg | 2007
Gedrukt boek