Zoekresultaten
Resultaat 1 - 14 (van 14)
Fred Kendall | Anna Kendall Communicatie-intelligentie
een beproefde manier om beter samen te werken, leiding te geven en mensen te motiveren
Non-fictie
Nederlands | 157 pagina's | Mediawerf, [Haarlem] | 2021
Gedrukt boek
Niels Houtepen Communicatie is een illusie
meer impact en verbinding dankzij de geheimen van een illlusionist
Adviezen voor anders communiceren op de werkvloer met behulp van trucs uit de goochelwereld.
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2021
E-book
Bert van Dijk | Anne-Lies Hustings De Roos van Leary
interactiekunde voor professionals
Uitleg van de theorie en toepassing van de Roos van Leary, een communicatiemodel voor zakelijke interactie.
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's (ePub2) | Thema, Zaltbommel | 2021
E-book
Victor Pierau Leiderschap in luisteren
de 7 niveaus van luisteren voor professionals
Praktische gids voor mensen die beroepshalve veel dienen te luisteren.
Non-fictie
Nederlands | 302 pagina's (ePub2, 4,2 MB) | Booklight, Makkum fr | 2020
E-book
Erin Meyer The culture map
begrijp hoe mensen denken, leidinggeven en dingen bereiken binnen verschillende culturen
‘The Culture Map’ van Erin Meyer is het handboek om cultuurverschillen binnen de internationale zakenwereld te begrijpen en hiermee om te gaan. Nederlanders komen direct ter zake, Amerikanen zeggen altijd drie vriendelijke dingen voordat ze met iets negatiefs komen en Chinezen zullen nooit openlijk kritiek geven. Latijns-Amerikanen en Aziaten zijn zeer hiërarchisch ingesteld; Scandinaviërs vinden juist dat de beste baas niet boven zijn medewerkers staat. Geen wonder dat samenwerking tussen verschillende...
Non-fictie
Nederlands | 197 pagina's (ePub2, 7 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2019
E-book
Carmine Gallo Vijfsterrencommunicatie
het geheim van een onuitwisbare indruk
Praktische tips aan de hand van concrete voorbeelden om de persoonlijke overtuigingskracht verder te ontwikkelen.
Non-fictie
Nederlands | 257 pagina's (ePub2, 0,8 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2018
E-book
An Kramer Olifantenpaadjes
organisatieverandering binnendoor en buitenom
Adviezen aan leidinggevenden voor het benutten van informele circuits onder medewerkers bij het realiseren van veranderingen.
Non-fictie
Nederlands | 162 pagina's (ePub2, 1,2 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Jan Bijker Tien beïnvloedingsvaardigheden
Adviezen voor het verbeteren van de communicatie bij zakelijke onderhandelingen.
Non-fictie
Nederlands | 70 pagina's (ePub3, 1,2 MB) | Thema, Zaltbommel | 2017
E-book
Rüdiger Klepsch Feedback voor dummies
Praktische handleiding voor leidinggevenden en werknemers op alle niveaus om inzicht te krijgen in de functie en technieken van het geven of ontvangen van verbale terugkoppeling.
Non-fictie
Nederlands | 231 pagina's (ePub2, 1,6 MB) | Voor Dummies, Amersfoort | 2017
E-book
Karen Dietz | Lori L. Silverman Storytelling voor dummies
Over een marketingtrend die inhoudt dat een bedrijf vooral een goed verhaal moet hebben over zijn producten of diensten.
Non-fictie
Nederlands | 369 pagina's (ePub2, 2 MB) | BBNC Uitgevers, Amersfoort | 2016
E-book
Henk Jan Kamsteeg De kracht van het compliment
met positieve feedback naar grootse resultaten
Managementnovelle over een leidinggevende die leert zijn mensen te motiveren door hun complimenten te geven.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,4 MB | Business Contact, Amsterdam | 2012
E-book
Marion van der Voort Het F-woord
handboek bij faillissement
Praktische gids voor ondernemers betreffende de gang van zaken bij een faillissement of surseance, waarbij het belang wordt benadrukt van goede communicatie met medewerkers, klanten en de buitenwereld.
Non-fictie
Nederlands | ePub, 0,3 MB | BBNC Uitgevers, 's-Gravenhage | 2012
E-book
Roderik Bender | Nicole Timmermans | Anne Wesseling Je kunt me nog meer vertellen!
persoonlijke communicatie op de werkvloer
Handleiding voor het effectief communiceren in de werksituatie.
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's (ePub2, 3 MB) | Thema, Zaltbommel | 2010
E-book
Marieta Koopmans Feedback
commentaar geven en ontvangen
Adviezen voor het verbeteren van de communicatie op de werkvloer door een beter gebruik van feedback.
Non-fictie
Nederlands | 118 pagina's (ePub2, 0,7 MB) | Thema, Zaltbommel | 2010
E-book