Zoekresultaten
Resultaat 1 - 10 (van 10)
Liz Gogerly Coole merken
Wat zijn coole merken en hoe worden ze dat? Met interviews met o.a. Zuckerberg (Facebook) en tips over het ontwerpen van je eigen logo. Met kleurenfoto's. Vanaf ca. 11 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 32 pagina's | NBD Biblion, Leidschendam | 2012
Gedrukt boek
Rafael Rodríguez Villarino Consumptiedrang
Aan de orde komen reclame, oorzaken en gevolgen van consumptie, koopverslaving, maar ook de invloed van anderen op je koopgedrag. Met veel kleurenfoto's. Vanaf ca. 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 53 pagina's | Ars Scribendi Uitgeverij, Etten-Leur | 2009
Gedrukt boek
Kathrin Hartmann Groene leugens
duurzaamheid als verkooptruc
Onderzoek naar het door bedrijven verdraaien van feiten over hun vervuilende en milieubelastende activiteiten.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 2,6 MB | Atlas Contact, Amsterdam | 2018
E-book
Dan Ariely | Jeff Kreisler Geld en gedrag
hoe je de psychologie van geld in je voordeel kan gebruiken
Humoristische beschouwingen over onze irrationele gedragingen met geld en de manier waarop we dat kunnen veranderen.
Non-fictie
Nederlands | 261 pagina's (ePub2, 1,6 MB) | Maven Publishing, Amsterdam | 2018
E-book
Martin Lindstrom Small data
hoe kleine aanwijzingen leiden naar grote trends
Beschrijving van een methode voor marktonderzoek die uitgaat van gesprekken met en observatie van individuele mensen en daaruit conclusies trekt over relevante producten en diensten.
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's (ePub, 1,3 MB) | Lev., Amsterdam | 2016
E-book
Jacqueline de Jong De kleine Cialdini
Overzicht van overtuigingstechniekenen communicatie, met praktijktips.
Non-fictie
Nederlands | 63 pagina's (ePub2, 0,2 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book
Gerrit Jan Groothedde Weg van de supermarkt
wat de grootgrutter niet wil dat u (w)eet
Kritiek op de in supermarkten verkrijgbare levensmiddelen, met een pleidooi voor kleinschaligheid die kwaliteit, smaak en variatie bevordert.
Non-fictie
Nederlands | 249 pagina's (ePub2, 1,3 MB) | Eetschrijver, Houten | 2014
E-book
Pepijn Vloemans Survivalgids voor het consumptieparadijs
over geld, groei en geluk in tijden van crisis
Beschouwingen over de betekenis van economische groei, duurzaamheid, het huidige consumentisme en de relatie tussen geluk en bezit.
Non-fictie
Nederlands | 95 pagina's (ePub2, 1,1 MB) | Querido, Amsterdam | 2013
E-book
Martin Lindstrom Buy.ology
waarheid en leugens over ons koopgedrag
Marketingstudie op basis van hersenonderzoek over de onderbewuste gedachten, gevoelens en verlangens van consumenten bij aankoopbeslissingen.
Non-fictie
Nederlands | 228 pagina's (ePub2, 1,4 MB) | Lev., Utrecht | 2013
E-book
Martin Lindstrom Brandwashed
hoe bedrijven ons manipuleren en overhalen om te kopen
Website van Martin Lindstrom Artikel in de Volkskrant Brandwashed bij Altijd Wat Artikel in Penthouse Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Non-fictie
Nederlands | 314 pagina's (ePub2, 3,2 MB) | Lev., Amsterdam | 2012
E-book