Zoekresultaten
Resultaat 1 - 20 (van 24)
Lenneke van Ingen Hoe word ik beroemd?
Tips om beroemd te worden door o.a. de opbouw van een netwerk en het maken van een plan. Met aandacht voor geldzaken enz. en interviews met beroemde personen. Bevat grappige anekdotes, portretfoto's en enige kleurenfoto's. Vanaf ca. 15 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Spectrum, Houten | 2017
Gedrukt boek
Liz Gogerly Coole merken
Wat zijn coole merken en hoe worden ze dat? Met interviews met o.a. Zuckerberg (Facebook) en tips over het ontwerpen van je eigen logo. Met kleurenfoto's. Vanaf ca. 11 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 32 pagina's | NBD Biblion, Leidschendam | 2012
Gedrukt boek
Stephanie Diamond | John Haydon Facebookmarketing voor dummies®
Uitleg over marketing via Facebook, met informatie over o.a. doelgroep, marketingplan, instellingen, klanten vinden en binden, veel voorkomende fouten en tips en succesfactoren.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 19 MB | BBNC Uitgevers bv, Amersfoort | 2020
E-book
Maria Staal Marketing voor schrijvers
Praktische adviezen aan auteurs die hun in eigen beheer uitgegeven boek onder de aandacht van een lezerspubliek willen brengen.
Non-fictie
Nederlands | 89 pagina's (ePub2, 0,5 MB) | FTK Publishing, Haren Gn | 2020
E-book
Marian Draaisma | Sjors van Leeuwen Power to the people.
marketing in de zorg
Praktisch handboek waarin beschreven wordt hoe je als zorgorganisatie marktgericht wordt en hoe je marketing als nieuwe discipline invoert in de zorg.
Non-fictie
Nederlands | ePub3, 48 MB | Pluryn, Nijmegen | 2020
E-book
Jeanette McMurtry Marketing voor dummies®
Deze nieuwe editie van 'Marketing voor Dummies' is helemaal up-to-date en laat je niet alleen zien hoe je klanten denken, maar ook hoe je op hun gedrag kunt inspelen. Ontdek welke kansen er liggen in de communicatie met je klanten, hoe je sociale media inzet en hoe je ook met een klein budget je klanten kunt bereiken. Met dit boek leer je waar je jouw klanten vindt, hoe je ze overhaalt tot een aankoop en hoe je ze laat terugkomen voor meer. Jeanette McMurtry is columnist, keynote speaker en een autoriteit...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 2,4 MB | Voor Dummies, Amersfoort | 2018
E-book
Marvin Bos De kleine Facebookmarketing voor dummies
Steeds meer bedrijven ontdekken de waarde van Facebook. Omdat je kunt targeten op basis van specifieke interesses of online gedrag, kun je er bijzonder gericht adverteren. Veel bedrijven weten te weinig van de mogelijkheden om goede resultaten te behalen. Dit boekje legt je van A tot Z uit hoe je een marketingcampagne op Facebook voorbereidt, inboekt, monitort en optimaliseert. Marvin Bos is social media consultant bij een mediabureau. Hij werkt aan een toenemend portfolio van de meest diverse bedrijven...
Non-fictie
Nederlands | 92 pagina's (ePub2, 1,9 MB) | Voor Dummies, Amersfoort | 2018
E-book
Shiv Singh | Stephanie Diamond Social media marketing voor dummies®
De afgelopen jaren zijn de marketingmogelijkheden via social media enorm gegroeid. Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, blogs: allemaal hebben ze hun eigen voordelen, gebruiksaanwijzingen en unieke doelgroepen. Maar hoe weet je welke social media bij jouw bedrijf passen en welke strategie je moet toepassen om een succesvolle campagne te kunnen lanceren? Daar helpt de nieuwe editie van 'Social media marketing voor Dummies' je bij! Naast een overzicht van alle mogelijkheden en de nieuwste trends...
Non-fictie
Nederlands | 314 pagina's (ePub2, 15 MB) | Voor Dummies, Amersfoort | 2017
E-book
Lenneke van Ingen Hoe word ik beroemd?
Tips om beroemd te worden door o.a. de opbouw van een netwerk en het maken van een plan. Met aandacht voor geldzaken enz. en interviews met beroemde personen. Bevat grappige anekdotes, portretfoto's en enige kleurenfoto's. Vanaf ca. 15 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 124 pagina's (ePub2, 12 MB) | Spectrum, Houten | 2017
E-book
Christine Liebrecht | Tefke van Dijk Ik verf tot ik sterf en 343 andere 'slechte' slogans
Bloemlezing van ingezonden reclameslogans die meedingen naar de titel 'slechte slogan van het jaar' met de theoretische commentaren van deskundigen.
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's (ePub2, 32 MB) | AUP, Amsterdam | 2017
E-book
Rachid Lamrabat Etnomarketing
het vertrouwen van de nieuwe consument
Praktische adviezen aan marketeers voor het bereiken van potentiële klanten onder moslims.
Non-fictie
Nederlands | 121 pagina's (ePub2, 4 MB) | Pelckmans Pro, Kalmthout | 2017
E-book
Kiki Verbeek Integere types doen niet aan marketing
overtuigend zakelijk bloggen
Handleiding voor professionele dienstverleners voor bloggen als hulpmiddel voor acquisitie.
Non-fictie
Nederlands | ePub3, 5 MB | Thema, Zaltbommel | 2017
E-book
Frederick F. Reichheld | Rob Markey De ultieme vraag 2.0
hoe bedrijven klanten veranderen in ambassadeurs met Net Promoter
Praktische gids voor bedrijven die via hun klanten mond-tot-mondreclame willen maken.
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's (ePub2, 0,8 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2016
E-book
Anita Elberse Blockbusters
wat we kunnen leren van de hitmakers uit de entertainmentindustrie
‘Iedereen kan leren van de entertainmentindustrie. Wie keuzes durft te maken, is het succesvolst.’ In de colleges van Anita Elberse kan zomaar voetbaltrainer Alex Ferguson langskomen. Of de manager van Lady Gaga. Of Jay Z, rapper, muziekproducent en platenlabeleigenaar. De beroemdheden komen graag persoonlijk vertellen hoe je winnende teams bouwt. Haar casestudy’s over de prestaties van basketballer LeBron James, de Metropolitan Opera, een exclusieve nachtclub in New York en de uitgeverswereld vormen...
Non-fictie
Nederlands | 282 pagina's (ePub2, 1,4 MB) | Luitingh Sijthoff, Amsterdam | 2016
E-book
Alexander Hiam | Pam Smits De kleine marketing voor dummies
Beknopt overzicht van de basisprincipes van marketing.
Non-fictie
Nederlands | 99 pagina's (ePub2, 0,9 MB) | BBNC Uitgevers, Amersfoort | 2016
E-book
Carola Rodrigues Social selling
masterclass
Praktische gids voor de omgang met potentiële klanten met behulp van de sociale media.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's (ePub2, 1,8 MB) | Bertram + de Leeuw Uitgevers, Haarlem | 2016
E-book
Marco Frijlink | Wilco Verdoold Zakelijke doelen bereiken met sociale media
Informatieboek voor functionarissen in profit- en non-profitorganisaties over effectieve inzet van social media volgens het Social Media Business Model.
Non-fictie
Nederlands | 174 pagina's (ePub2, 1,4 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book
Kiki Verbeek Waarom iedereen luistert als je over seks praat & 10 andere manieren om jezelf krachtig te profileren
overtuigende profielteksten voor zzp'ers
Ben je een zelfstandige professional en vind je het lastig om jezelf kort en krachtig te presenteren? Heb je nog steeds de teksten voor je website niet op orde? Houd je er eigenlijk helemaal niet van om jezelf te verkopen? En wil je wél graag met een glashelder verhaal nieuwe klanten aantrekken? Dan is dit hét boek voor jou. Dit boek helpt je met het schrijven van 10 overtuigende profielteksten waarmee je jezelf en je bedrijf, dienst of product krachtig in de markt zet: teksten voor op je website,...
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's (ePub2, 11 MB) | Thema, Zaltbommel | 2014
E-book
Roland van der Vorst Het camouflage-effect
de logica van opvallen
Adviezen aan ondernemers die hun product of dienst willen laten opvallen op een door concurrentie verzadigde markt.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 2,8 MB | Balans, Amsterdam | 2013
E-book
René C.W. Boender Cool is hot
ambitieuze braincandies met een missie!
Adviezen voor managers en marketeers door de reclame- en marketinggoeroe.
Non-fictie
Nederlands | 236 pagina's (ePub2, 5,1 MB) | Bertram + de Leeuw Uitgevers, Haarlem | 2012
E-book