Zoekresultaten
Resultaat 41 - 51 (van 51)
Marie R. Miyashiro De empathiefactor
het concurrentievoordeel voor effectieve organisaties
Adviezen aan managers om de samenwerking binnen hun bedrijf of organisatie te verbeteren.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,6 MB | Business Contact, Amsterdam | 2012
E-book
Natasja Loomans Iets voor de rondvraag?
over vergaderen en besluitvorming in groepen
Maakt elke vergadering leuk en effectief. - Vergaderen kan effectief en leuk zijn - Geschreven door ervaren trainer Duidelijk communiceren Natasja Loomans maakt overtuigend duidelijk dat vergaderingen effectief en leuk kunnen zijn. Dat vereist wel een duidelijk doel, een positieve instelling van alle vergaderaars, voldoende communicatieve vaardigheden en een slim gebruik van de hulpmiddelen. En een voorzitter die duidelijk onderscheid maakt tussen inhoud, proces en procedure, en die de communicatieve...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,7 MB | Thema, Zaltbommel | 2012
E-book
Willem van der Meiden | A. van der Meiden Mag ik uw aandacht
gids voor zinvol spreken
Adviezen voor spreken in het openbaar met de nadruk op toespraken op religieus en levensbeschouwelijk terrein.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's (ePub, 2,3 MB) | Meinema, Zoetermeer | 2012
E-book
Pacelle van Goethem IJs verkopen aan eskimo's
de psychologie van overtuigen
Praktische tips om mensen te overtuigen, aangevuld met voorbeelden.
Non-fictie
Nederlands | 179 pagina's (ePub2, 1 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2012
E-book
Raoul Heertje Mark Rutte is lesbisch
Columns over zin en onzin in de massamedia en de mensen die regelmatig daarin de aandacht opeisen.
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's (ePub2, 2,3 MB) | Contact, Amsterdam | 2011
E-book
Rob van Eeden Netwerken
zo eenvoudig is het (niet)
Leidraad voor de kunst en kunde van netwerken, zakelijk zowel als privé.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,6 MB | Spectrum, Houten | 2010
E-book
Rob van Vuure Pas op, u wordt verleid!
verhalen van de BLDNDKTR
Columns over de trucs die tijdschriftenuitgevers toepassen om de verkoop van bladen te vergroten.
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's (ePub, 1,9 MB) | Ambo, Amsterdam | 2010
E-book
Marieta Koopmans Feedback
commentaar geven en ontvangen
Adviezen voor het verbeteren van de communicatie op de werkvloer door een beter gebruik van feedback.
Non-fictie
Nederlands | 118 pagina's (ePub2, 0,7 MB) | Thema, Zaltbommel | 2010
E-book
Berend Schilder Hoe zal ik het zeggen?
lastige gesprekken op het werk
Praktische wenken voor het voeren van moeilijke gesprekken, zoals beoordelings- en slechtnieuwsgesprekken, met name in bedrijfssituaties.
Non-fictie
Nederlands | 96 pagina's (ePub2, 0,6 MB) | Thema, Zaltbommel | 2010
E-book
Marieta Koopmans Feedback
mastering the art of giving and receiving feedback
Do you tend to keep your comments about others to yourself? Is there a difference between giving feedback to an employee, a colleague or your boss? Do you avoid praising others for their efforts? Many people would answer these questions with a resounding yes. They are uncomfortable dealing with feedback and would rather sidestep the issue entirely. But open, honest communication enables others to learn and grow, which improves their performance in the future. It is a well-accepted fact that feedback...
Non-fictie
Engels | 95 pagina's (ePub2, 1,9 MB) | Thema, Zaltbommel | 2010
E-book
Rob van Vuure Het lingeriedenken
creatief bladenmaken, succesvol communiceren
Trends en items voor het maken van een succesvol (publieks)tijdschrift.
Non-fictie
Nederlands | 333 pagina's (ePub, 15 MB) | Ambo, Amsterdam | 2009
E-book