Zoekresultaten
Resultaat 541 - 560 (van 825)
Richard van Kray | Michel de Weerdt | Hiske Gude Sales vanuit je hart
hoe je echt van betekenis bent - voor de klant en voor jezelf
Richard van Kray geeft je in ‘Sales vanuit je hart’ het kader en de tools om echt van betekenis te zijn voor je klant, zonder dat je jezelf hoeft te vergeten. Klantgericht adviseren, de klant centraal of je proces inrichten als een customer journey: het zijn allemaal manieren om je klant het gevoel te geven dat het om hem draait. Maar vaak raak je daardoor het contact met je eigen ambities kwijt, of het is juist een holle frase die verhult dat je gaat voor je eigen gewin. Jouw doel en het belang...
Non-fictie
Nederlands | 123 pagina's (ePub2, 1 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
W. Chan Kim | Renée Mauborgne Blue Ocean Shift
nieuwe markten ontginnen en innovatie versnellen
Stappenplan voor ondernemers en marketeers om nieuwe markten te ontwikkelen.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 3,6 MB | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Donna Fisher De kleine netwerken voor dummies
Adviezen voor het opbouwen en onderhouden van een netwerk van contacten in een zakelijke omgeving.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,8 MB | Voor Dummies, Amersfoort | 2017
E-book
Sebastiaan Hooft APK voor ondernemers
hoe je onder druk gezond en succesvol blijft
Persoonlijk getint relaas over duurzaam ondernemerschap.
Non-fictie
Nederlands | 80 pagina's (ePub2, 0,7 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Patries Quant | Floris Quant Projectmatig werken anno nu
op naar een nieuwe aanpak!
"De planning van het project dreigt uit te lopen, het budget wordt overschreden, de opdrachtgever wil toch net iets anders en ondertussen loopt de projectleider zich de benen uit het lijf om de deadline nog enigszins te halen. Hoewel het project goed is voorbereid, de opdrachtgever akkoord heeft gegeven en het projectteam zich gecommitteerd heeft aan de activiteitenplanning, gaat het toch niet lukken! Herkenbaar? Projectmatig werken in een snelle wereld Het lijkt erop dat de 'traditionele' methode...
Non-fictie
Nederlands | ePub3, 1,4 MB | Thema, Zaltbommel | 2017
E-book
Sean Masaki Flynn De kleine economie voor dummies
Inleidend overzicht van de basisprincipes van de economie.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 1,4 MB | Voor Dummies, Amersfoort | 2017
E-book
Jeroen Busscher Aanstekelijk veranderen
sturen zonder te dwingen
Nieuwe visie op managen, leidinggeven en veranderen in organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 120 pagina's (ePub2, 1,5 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
John Verhoeven Het wat en hoe van contentstrategie
Beschrijving van de elementen van een goede contentstrategie.
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's (ePub2, 1,4 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
John Marrin De kleine leiderschap voor dummies
'De kleine Leiderschap voor Dummies' is geschreven door John Marrin, een van 's werelds meest gerenommeerde leiderschapscoaches. Het staat boordevol praktische tips en nuttige oefeningen en biedt jou de kans om een succesvolle leider te worden. Je doet snel alle kennis en vaardigheden op die je nodig hebt om zelfverzekerd en effectief leiding te geven aan een team, afdeling of organisatie. John Marrin is oprichter van Marwel & Co., gespecialiseerd in leiderschapsontwikkeling en personeelsmotivatie....
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 1 MB | Voor Dummies, Amersfoort | 2017
E-book
Mensenorganisaties
Overzicht van actuele ontwikkelingen op het gebied van human resource management.
Non-fictie
Nederlands | 354 pagina's (ePub3, 10 MB) | Thema, Zaltbommel | 2017
E-book
Peter Runhaar De kleine Semler
zijn Semco-aanpak samengevat
‘De kleine Semler’ is een samenvatting van de filosofie en aanpak van Ricardo Semler, de geestelijk vader van de zelfsturende organisatie. Zijn bedrijf Semco werd zeer succesvol nadat hij snoeide in managementlagen en de macht teruggaf aan de werknemers. Zo werft en beoordeelt het Semco-personeel zelf zijn managers, heeft het inspraak bij belangrijke beslissingen en deelt het in de winst. Semler gelooft in de kracht van kleine teams, transparantie en vertrouwen. Zijn revolutionaire aanpak kreeg veel...
Non-fictie
Nederlands | 59 pagina's (ePub2, 0,3 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Christian Madsbjerg Filosofie in een tijd van Big Data
Een management consultant verklaart zijn principiële verzet tegen de verering van algoritmes, computers en bigdata en wijst op het belang van 'sensemaking'.
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's (ePub2, 0,4 MB) | Ten Have, Utrecht | 2017
E-book
Ben Meijering Eenvoud voor gevorderden
ingrediënten voor inspirerend leiderschap
Spirituele visie op inspirerend leiderschap, waarvan het streven naar eenvoud de kern uitmaakt.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 1,4 MB | AnkhHermes, Utrecht | 2017
E-book
P.Th.H. van Veen Verliefd op je klant
wat een bioloog je kan leren over verkoop en klantcontact
Klanten zijn net mensen, aldus Jos Burgers. En mensen zijn precies als dieren; alle sociale interactie is gebaseerd op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar. Als je dat beseft, kun je klanten verleiden, ze verliefd maken en zelf verliefd worden, en een langdurige relatie met ze onderhouden. Jouw houding bepaalt het gevoel dat de klant overhoudt aan het contact. Dat gevoel bepaalt of hij terugkomt en of hij een positieve boodschapper voor jou wordt. Maar het bepaalt...
Non-fictie
Nederlands | 107 pagina's (ePub2, 0,6 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Kiki Verbeek Integere types doen niet aan marketing
overtuigend zakelijk bloggen
Handleiding voor professionele dienstverleners voor bloggen als hulpmiddel voor acquisitie.
Non-fictie
Nederlands | ePub3, 5 MB | Thema, Zaltbommel | 2017
E-book
Satya Nadella | Greg Shaw | Jill Tracie Nichols Hit refresh
de transformatie van Microsoft en de zoektocht naar een betere toekomst voor ons allemaal
De CEO van Microsoft vertelt over zijn leven, carrière en zijn leiderschap bij Microsoft.
Non-fictie
Nederlands | 304 pagina's (ePub2) | Lev., Amsterdam | 2017
E-book
Han Bekkers De druppel en de oceaan
handboek voor persoonlijk leiderschap
De druppel en de oceaan is een boek over spiritueel leiderschap dat de weg wijst om veranderingen te laten slagen, zowel in organisaties als in je persoonlijke leven. Leiderschap dat niet is voorbehouden aan enkele mensen 'aan de top', maar bereikbaar is voor iedereen die de moed heeft te staan voor zijn waarden en een visie heeft op een toekomst voor ons allen. Een boek dat een boeiend en origineel antwoord formuleert op belangrijke maatschappelijke vragen van deze tijd. "De druppel en de oceaan...
Non-fictie
Nederlands | 326 pagina's (ePub2) | Paris Books, Bodegraven | 2017
E-book
Jaap Peters | Mathieu Weggeman Het Rijnland veranderboekje
het gebeurt als je het loslaat
In ‘Het Rijnlands veranderboekje’ leggen veteranen Jaap Peters en Matthieu Weggeman op een puntige en heldere manier uit hoe veranderen beter kan. Want vrijwel alle theorie over verandermanagement gaat ervan uit dat het proces top-down moet worden ingevoerd. Dat het middel daarmee het doel dwarsboomt, is evident voor wie Rijnlands denkt: je moet juist ruimte geven aan de professionals op de werkvloer, die als eerste zien welke kant het op moet. Bij Rijnlands veranderen vallen doel en middel samen;...
Non-fictie
Nederlands | 82 pagina's (ePub2, 0,3 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Arjan Broere | Ruben Verzijl De kleine Allen
Getting things done samengevat
'Getting Things Done' van David Allen is een klassieker op het gebied van productiviteitsmanagement. Arjan Broere en Ruben Verzijl, beiden ervaren GTD-trainers, vatten in 'De kleine Allen' de speerpunten van de methode voor je samen. GTD is het antwoord op het probleem waar velen mee worstelen: te veel te doen in te weinig tijd. De methode helpt je snel informatie te filteren en te prioriteren. Bovendien is het een waterdicht systeem om alleen dat wat je nu moet doen op de radar te hebben en tóch...
Non-fictie
Nederlands | 80 pagina's (ePub2, 0,4 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Edwin Tuin Alles draait om verandering
vooruitgang en groei bestuurbaar maken
Beschrijving van een methode om gedragsaspecten van een verandering in een organisatie te beïnvloeden.
Non-fictie
Nederlands | 118 pagina's (ePub2, 0,7 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book