Zoekresultaten
Resultaat 441 - 460 (van 649)
Harvard Business Review
handboek voor managers; de 17 belangrijkste vaardigheden om uit te blinken als leider
In 17 hoofdstukken worden alle relevante vaardigheden voor de beginnende en de ervaren manager beschreven.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,7 MB | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Rüdiger Klepsch Feedback voor dummies
Praktische handleiding voor leidinggevenden en werknemers op alle niveaus om inzicht te krijgen in de functie en technieken van het geven of ontvangen van verbale terugkoppeling.
Non-fictie
Nederlands | 231 pagina's (ePub2, 1,6 MB) | Voor Dummies, Amersfoort | 2017
E-book
John Morgan | Martin Brenig-Jones Lean Six Sigma voor dummies
Inleiding tot een methode voor het stroomlijnen van bedrijfsprocessen, het verbeteren van efficiency en effectiviteit en het vergroten van de klanttevredenheid.
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's (ePub2, 12 MB) | Voor Dummies, Amersfoort | 2017
E-book
Richard van Kray | Michel de Weerdt | Hiske Gude Sales vanuit je hart
hoe je echt van betekenis bent - voor de klant en voor jezelf
Richard van Kray geeft je in ‘Sales vanuit je hart’ het kader en de tools om echt van betekenis te zijn voor je klant, zonder dat je jezelf hoeft te vergeten. Klantgericht adviseren, de klant centraal of je proces inrichten als een customer journey: het zijn allemaal manieren om je klant het gevoel te geven dat het om hem draait. Maar vaak raak je daardoor het contact met je eigen ambities kwijt, of het is juist een holle frase die verhult dat je gaat voor je eigen gewin. Jouw doel en het belang...
Non-fictie
Nederlands | 123 pagina's (ePub2, 1 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
An Baert Van binnenuit
vijf stappen naar versnelde en duurzame groei
Vijfstappenplan voor het oplossen van conflicten binnen bedrijven en organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's (ePub2, 7,8 MB) | Paris Books, Bodegraven | 2017
E-book
Jan Bijker Tien beïnvloedingsvaardigheden
Adviezen voor het verbeteren van de communicatie bij zakelijke onderhandelingen.
Non-fictie
Nederlands | 70 pagina's (ePub3, 1,2 MB) | Thema, Zaltbommel | 2017
E-book
Richard Koch Het 80/20-principe
Toepassing van het Pareto-principe voor managers.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 1,4 MB | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Mensenorganisaties
Overzicht van actuele ontwikkelingen op het gebied van human resource management.
Non-fictie
Nederlands | 354 pagina's (ePub3, 10 MB) | Thema, Zaltbommel | 2017
E-book
Bob Nelson | Peter Economy De kleine managen voor dummies
De functie van manager kan intimiderend en uitdagend zijn. Dit handige boekje geeft je praktische adviezen over de belangrijkste aspecten van managen: delegeren in plaats van orders geven, het functioneren van medewerkers verbeteren, je boodschap overbrengen, teambuilding en samenwerking. Voor zowel de ervaren manager als de manager die net begint, biedt deze gids alles om te slagen. Bob Nelson is oprichter en directeur van managementtrainingen adviesbureau Nelson Motivation. Peter Economy is redacteur...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 1 MB | Voor Dummies, Amersfoort | 2017
E-book
Peter Runhaar De kleine Semler
zijn Semco-aanpak samengevat
‘De kleine Semler’ is een samenvatting van de filosofie en aanpak van Ricardo Semler, de geestelijk vader van de zelfsturende organisatie. Zijn bedrijf Semco werd zeer succesvol nadat hij snoeide in managementlagen en de macht teruggaf aan de werknemers. Zo werft en beoordeelt het Semco-personeel zelf zijn managers, heeft het inspraak bij belangrijke beslissingen en deelt het in de winst. Semler gelooft in de kracht van kleine teams, transparantie en vertrouwen. Zijn revolutionaire aanpak kreeg veel...
Non-fictie
Nederlands | 59 pagina's (ePub2, 0,3 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Jeroen Busscher Aanstekelijk veranderen
sturen zonder te dwingen
Nieuwe visie op managen, leidinggeven en veranderen in organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 120 pagina's (ePub2, 1,5 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Rachid Lamrabat Etnomarketing
het vertrouwen van de nieuwe consument
Praktische adviezen aan marketeers voor het bereiken van potentiële klanten onder moslims.
Non-fictie
Nederlands | 121 pagina's (ePub2, 4 MB) | Pelckmans Pro, Kalmthout | 2017
E-book
Stephen R. Covey 30 methoden van beïnvloeding
Vergroot je invloed met wel 30 methoden! In zijn belangrijkste boek ‘De zeven eigenschappen’ verwijst Stephen Covey naar de 30 methoden van beïnvloeding die hij ontwikkelde om te kunnen omgaan met de gevoelige scheidslijn tussen betrokkenheid en invloed. Er is namelijk een groot verschil tussen datgene waar je je betrokken bij voelt en datgene waar je daadwerkelijk invloed op hebt. Stephen Covey laat zien dat je je invloed kunt vergroten op wel 30 verschillende manieren – die allemaal in dit boekje...
Non-fictie
Nederlands | 82 pagina's (ePub2, 1,8 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
W. Chan Kim | Renée Mauborgne Blue Ocean Shift
nieuwe markten ontginnen en innovatie versnellen
Stappenplan voor ondernemers en marketeers om nieuwe markten te ontwikkelen.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 3,6 MB | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Patries Quant | Floris Quant Projectmatig werken anno nu
op naar een nieuwe aanpak!
"De planning van het project dreigt uit te lopen, het budget wordt overschreden, de opdrachtgever wil toch net iets anders en ondertussen loopt de projectleider zich de benen uit het lijf om de deadline nog enigszins te halen. Hoewel het project goed is voorbereid, de opdrachtgever akkoord heeft gegeven en het projectteam zich gecommitteerd heeft aan de activiteitenplanning, gaat het toch niet lukken! Herkenbaar? Projectmatig werken in een snelle wereld Het lijkt erop dat de 'traditionele' methode...
Non-fictie
Nederlands | ePub3, 1,4 MB | Thema, Zaltbommel | 2017
E-book
Simon Sinek | David Mead | Peter Docker Vind je waarom
een praktische gids voor het ontdekken van je hogere doel
‘Vind je waarom’ is de langverwachte praktische opvolger van de bestseller ‘Begin met het Waarom’ van Simon Sinek. Met ‘Begin met het waarom’ heeft Simon Sinek hij wereldwijd miljoenen mensen geïnspireerd om te streven naar een wereld waarin ons leven en werk ons echte voldoening brengen. Maar wat als je niet weet wat je Waarom is? Of als je eerdere Waarom niet meer bij je lijkt te passen? ‘Vind je Waarom’ is een heldere, praktische gids die je de stappen aanreikt om Sineks waardevolle inzichten...
Non-fictie
Nederlands | 186 pagina's (ePub2, 1,3 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Satya Nadella | Greg Shaw | Jill Tracie Nichols Hit refresh
de transformatie van Microsoft en de zoektocht naar een betere toekomst voor ons allemaal
De CEO van Microsoft vertelt over zijn leven, carrière en zijn leiderschap bij Microsoft.
Non-fictie
Nederlands | 304 pagina's (ePub2) | Lev., Amsterdam | 2017
E-book
Edwin Tuin Alles draait om verandering
vooruitgang en groei bestuurbaar maken
Beschrijving van een methode om gedragsaspecten van een verandering in een organisatie te beïnvloeden.
Non-fictie
Nederlands | 118 pagina's (ePub2, 0,7 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Simon Douw | Gijsbert Koren Het grote crowdfunding boek
de weg naar jouw crowd
Overzicht van de te doorlopen stappen om tot een succesvolle crowdfundingsactie te komen.
Non-fictie
Nederlands | 244 pagina's (ePub2, 2,2 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Jim Loehr | Tony Schwartz Altijd scherp
manage je energie, niet je tijd; het geheim van high performance
Het aantal uren in een dag staat vast, maar ons energieniveau kan behoorlijk wisselen. Soms zijn we creatief en energiek, soms zijn we niet vooruit te branden. En toch zijn we per saldo veel meer bezig met het managen van tijd dan met het managen van onze energie. Jim Loehr en Tony Schwartz schreven deze klassieker over slim omgaan met energie als de sleutel tot een productiever en gezonder leven. Op basis van wetenschappelijk onderzoek en vijfentwintig jaar praktijkervaring in het begeleiden van...
Non-fictie
Nederlands | 184 pagina's (ePub2, 1,9 MB) | Maven Publishing, Amsterdam | 2017
E-book