Generation code: Alle titels
Resultaat 1 - 4 (van 4)
Max Wainewright Programmeren met Python
Leer programmeren met Python. Stap voor stap, met schermafbeeldingen in kleur, maak je onder andere een kunstwerk van lijnen in verschillende richtingen, een race voor schildpadden en een tikkende klok. Vanaf ca. 10 t/m 16 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 32 pagina's | Uitgeverij Schoolsupport, Etten-Leur | 2019
Gedrukt boek
Max Wainewright Doe meer met Scratch
Leer programmeren met de gratis programeertaal Scratch. Stap voor stap, met schermafbeeldingen in kleur, maak je games, animeer je verhalen en schrijf je muziekprogramma's. Voor gevorderden vanaf ca. 10 t/m 16 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 32 pagina's | Ars Scribendi Uitgeverij, Etten-Leur | 2019
Gedrukt boek
Max Wainewright Websites bouwen met HTML
Leer programmeren met HTML om je eigen website te bouwen. Stap voor stap, met schermafbeeldingen in kleur, wordt uitgelegd hoe je een website vult met tekst, afbeeldingen, links en video's. Ten slotte maak je o.a. een quiz. Vanaf ca. 10 t/m 16 jaar.
Fictie
Nederlands | 32 pagina's | Uitgeverij Schoolsupport, Etten-Leur | 2019
Gedrukt boek
Max Wainewright Apps bouwen
Leer zes apps maken met App Inventor. Stap voor stap, met schermafbeeldingen in kleur, maak je onder andere een tekenapp, interactieve vertaalapp en een afteltimer-app. Vanaf ca. 10 t/m 16 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 32 pagina's | Uitgeverij Schoolsupport, Etten-Leur | 2019
Gedrukt boek