Zoekresultaten
Resultaat 961 - 980 (van 1271)
William Ury Persoonlijk onderhandelen
jezelf overtuigen als voorwaarde voor succes
Bij een moeilijk gesprek of onderhandeling zet je je vaak schrap en ben je sterk gefocust op de ander en diens doelen. ‘Hoe voorkom ik dat ik aan het kortste eind trek?’ Gevolg is dat je reactief handelt en je eigen belang uit het oog verliest. Het leidt doorgaans tot compromissen of teleurstellingen. Dit gebeurt niet alleen in onderhandelingen maar bij heel veel beslissingen die je neemt. William Ury pleit er dan ook voor dat je goed kijkt wat je nodig hebt om je eigen potentieel optimaal waar te...
Non-fictie
Nederlands | 125 pagina's (ePub2, 0,7 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book
Aaltje Vincent Sollicitatiegesprekken doe je zo
bereid je sollicitatiegesprek zo optimaal mogelijk voor
Het nieuwe boek van de bestverkochte sollicitatieboekenauteur! Van de hand van bestsellerauteur Aaltje Vincent komt nu het veelgevraagde boek over het optimaal voorbereiden op een sollicitatiegesprek. Hoe werk je aan je eerste indruk? Welke vragen kun je verwachten tijdens de gesprekken? Wat is het kledingadvies? Welke verschillende vormen van gesprekken heb je? Wat is de juiste houding tijdens het gesprek? Waar moet je aan denken nadat je het gesprek hebt gevoerd? Hoe solliciteer je met...
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's (ePub2) | Spectrum, Houten | 2015
E-book
Aaltje Vincent Werk vind je met social media
de nieuwe manier van solliciteren
Herziene druk van sollicitatiegoeroe en bestsellerauteur, Aaltje Vincent Voor het vinden van een (nieuwe) baan zijn social media onmisbaar. Bestsellerauteur Aaltje Vincent neemt je mee in alle stappen van het wervings- en selectieproces en hoe je daarbinnen met social media werkt. Na het lezen van dit boek weet je hoe je slim gebruik kunt maken van deze media om gevonden te worden. Werk vind je met social media geeft antwoord op vragen als: • Hoe maak je jezelf zichtbaar? • Hoe om te gaan...
Non-fictie
Nederlands | 80 pagina's (ePub2, 5,6 MB) | Spectrum, Houten | 2015
E-book
Jan Kuipers | Ben Tiggelaar De kleine Covey
de zeven eigenschappen samengevat
Beknopte samenvatting van het boek van Covey over succesvol leven, zowel zakelijk als privé.
Non-fictie
Nederlands | 54 pagina's (ePub2, 0,5 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book
Benjamin Graham De intelligente belegger
de klassieker over de slimste beleggingsstrategie
Met een uitgebreide inleiding van superbelegger John C. Bogle, oprichter van The Vanguard Group Deze klassieker uit 1949 wordt zelfs na ruim 65 jaar nog steeds geprezen als de bijbel die iedere belegger gelezen moet hebben. Grahams filosofie heeft zich door de jaren heen keer op keer bewezen – hij behoedt beleggers voor kostbare fouten en leert ze een succesvolle langetermijnstrategie te ontwikkelen. Omdat Graham niet vertelt wélke aandelen je zou moeten kopen, maar juist een effectieve manier van...
Non-fictie
Nederlands | 239 pagina's (ePub2, 2,5 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book
Bas Kok | Ferry de Jongh Assessment doen
de beste voorbereiding op assessment rollenspel, persoonlijkheidstest en IQ-test
Adviezen voor medewerkers van bedrijven en organisaties die een assessment zullen ondergaan: een beoordeling van hun persoonlijke kwaliteiten aan de hand van psychologische tests en praktijksimulaties.
Non-fictie
Nederlands | 199 pagina's (ePub2, 1,8 MB) | Spectrum, Houten | 2015
E-book
Paul 't Mannetje Op pad met mijn talenten
ontdek, ontwikkel en benut je sterke punten ...omdat ik het iedereen gun!
Werk- en studieboek voor het ontdekken en ontwikkelen van talenten op zakelijk gebied.
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's (ePub2, 1,5 MB) | Spectrum, Houten | 2015
E-book
Martijn Aslander | Erwin Witteveen N∞it af [Permanent Beta]
een nieuwe kijk op de fundamenten van ons leven: werk, school, zorg, overheid en management
De ontwikkelingen op het gebied van technologie en communicatie zullen steeds sneller gaan. Dit heeft in zeer ruime zin enorme gevolgen op het gebied van innovatie.
Non-fictie
Nederlands | 379 pagina's (ePub2, 11 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book
Oliver Gassmann | Karolin Frankenberger | Michaela Csik Het businessmodellenboek
nieuwe businessmodellen ontwikkelen met de business model navigator
De wereld verandert snel. Om te overleven moet vrijwel ieder bedrijf het huidige businessmodel tegen het licht houden en nieuwe businessmodellen ontwikkelen. En niet één keer, maar eigenlijk voortdurend, want verandering is het nieuwe normaal. Maar waar begin je met het innoveren van je businessmodel? Je hoeft niet zelf vanuit het niets een revolutionair nieuw businessmodel te bedenken. Laat je gewoon inspireren door bestaande modellen die zich al hebben bewezen. Het is veel effectiever om de businessmodellen...
Non-fictie
Nederlands | 343 pagina's (ePub2, 6,9 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book
Wessel Berkman | Dennis van Ravenswaaij | Hans van Wijhe De Brown Paper-methode
Beschrijving van een methode voor het doorvoeren van verbeteringen binnen bedrijven en organisaties, waarbij medewerkers zelf hun ideeën kunnen uitwerken en implementeren.
Non-fictie
Nederlands | 156 pagina's (ePub2, 1,2 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book
Verne Harnish Scaling up
de groeiformule
Adviezen aan ondernemers om hun bedrijf snel te laten groeien.
Non-fictie
Nederlands | 277 pagina's (ePub2, 6,4 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book
Arend Ardon Ontketen vernieuwing!
blokkades wegnemen en beweging creëren
Visie op organisatievernieuwing.
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's (ePub2, 2,3 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book
Marc van Eck | Ellen Leenhouts Businessplan op 1 A4
snel en effectief plannen met OGSM
Iedereen heeft plannen. Zakelijk en privé. Maar we realiseren onze plannen vaker niet dan wel. Dat komt omdat veel plannen gewoonweg niet goed of concreet genoeg zijn en/of te weinig draagvlak hebben. Met dit boek leer je hoe je een (business)plan maakt dat wél werkt. De methodiek heet OGSM: Objective, Goals, Strategies, Measures. Het is een plan op 1 A4 (ja, je leest het goed: één A 4) dat leidt van visie naar actie. Het verbindt ambitieuze doelstellingen aan concrete activiteiten. De methodiek...
Non-fictie
Nederlands | 66 pagina's (ePub2, 2,1 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book
Marco Frijlink | Wilco Verdoold Zakelijke doelen bereiken met sociale media
Informatieboek voor functionarissen in profit- en non-profitorganisaties over effectieve inzet van social media volgens het Social Media Business Model.
Non-fictie
Nederlands | 174 pagina's (ePub2, 1,4 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book
Carmine Gallo Spreek als TED
de negen geheimen van de beste sprekers ter wereld
TED is een wereldwijd fenomeen dat de beste sprekers ter wereld bij elkaar brengt. De TED-talks zijn online al meer dan een miljard keer bekeken en ze zijn vrijwel zonder uitzondering boeiend en inspirerend. TED is uitgegroeid tot dé standaard voor spreken in het openbaar. Maar wat maakt die presentaties nu zo bijzonder? Communicatiecoach en bestsellerauteur Carmine Gallo analyseerde honderden TED-talks en interviewde de populairste TED-sprekers, onder wie Brené Brown, Ken Robinson en Susan Cain....
Non-fictie
Nederlands | 222 pagina's (ePub2, 1,3 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book
Clayton M. Christensen Het innovatiedilemma
het revolutionaire boek dat uw strategie voorgoed zal veranderen
Beschrijving van vijf tegendraadse principes voor succesvolle innovatie en het voorblijven van eventuele concurrenten.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 7 MB | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book
Martijn Arets | Ronald Kleverlaan | Marije Lutgendorff | Koen van Vliet Crowdfunding: de hype voorbij
haal maximale waarde uit jouw crowdfundingcampagne
Crowdfunding, dé alternatieve vorm van financieren, wordt gezien als de nieuwe heilige graal. Maar wat is er nu écht nieuw aan deze vorm van financiering en is het wel zo waardevol als iedereen roept? Of kun je er in sommige gevallen maar beter niet aan beginnen? Hoe ziet de toekomst van crowdfunding eruit? En als je besluit te crowdfunden, hoe haal je dan maximale waarde uit de campagne? Geld is namelijk niet altijd het meest waardevolle resultaat van een campagne. In 'Crowdfunding, de hype voorbij'...
Non-fictie
Nederlands | 100 pagina's (ePub2, 2,5 MB) | Eburon Business, Delft | 2014
E-book
Erik Boers | Nico Swaan Het gesprek aangaan
ruimte nemen, geven en delen
Praktische gids voor het voeren van efficiënte gesprekken in een zakelijke context.
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's (ePub2, 8,4 MB) | Eburon, Delft | 2014
E-book
Han Hendriks | Joost Scheepens The next CPO
ben jij het roze schaap met 9 poten?
Studie over de veranderende rol van de centrale inkoper van een onderneming.
Non-fictie
Nederlands | 136 pagina's (ePub2, 4,9 MB) | Eburon Business, Delft | 2014
E-book
E.J. Alkemade Innovatieve besturingsmodellen voor organisaties
`Innovatieve besturingsmodellen voor organisaties is deel 1 in de Innovatief Organiseren-reeks en biedt een nieuwe kijk op de inrichting en besturing van organisaties. Bij innovatief organiseren ligt de nadruk op meer richting en ruimte geven aan medewerkers gecombineerd met een continue dialoog met alle stakeholders. In dit deel wordt een praktisch bruikbaar model uitgewerkt om ruimte voor zelfsturing en zelforganisatie te creëren. Daarnaast is er aandacht voor innovatief projectmatig werken en...
Non-fictie
Nederlands | 47 pagina's (ePub2, 4,6 MB) | Eburon Elements, Delft | 2014
E-book