Zoekresultaten
Resultaat 801 - 820 (van 825)
Theo IJzermans | Lex Eckhardt The floor is yours!
public speaking
Having to speak in public ranks as number four in the top ten list of most frightening things in life - according to reliable research carried out in the Netherlands. Not being in control is a frequent cause of anxiety. This makes the fear of speaking in public the odd one out in this top ten, because speaking in front of a group is a skill you can learn, a fear that you can overcome... The same research showed that the fear of public speaking decreases in ratio to the amount of practice and experience....
Non-fictie
Engels | 80 pagina's (ePub2, 1,8 MB) | Thema, Zaltbommel | 2010
E-book
Theo IJzermans | Lex Eckhardt Het woord is nu aan u!
over spreken in het openbaar
'Spreken in het openbaar' scoort altijd hoog als mensen gevraagd wordt `de tien ergste dingen' in hun leven te noemen. Bovendien zijn maar heel weinig mensen tevreden over hun spreekprestaties: het gaat niet vlot genoeg, ze kunnen niet soepel op vragen reageren en niet improviseren, vinden ze. Het woord is nu aan u! nodigt je uit je persoonlijke stijl te ontdekken en - met behoud hiervan - je spreekvaardigheden verder te ontwikkelen. Spreken in het openbaar: minder spannend De auteurs laten zien...
Non-fictie
Nederlands | 104 pagina's (ePub2, 0,2 MB) | Thema, Zaltbommel | 2010
E-book
J.J.R. van Minden Op naar een hoger salaris!
goud verdienen door slim onderhandelen
Werkgevers en personeelsmanagers stellen meestal eenzijdig je salaris(schaal) vast. Ze verschuilen zich achter een CAO en vage 'regels' die jij niet kent. Maar je hoeft je niet in een hoek te laten drukken. Dankzij de vele concrete voorbeelden in dit boek, de praktische tips, modelzinnen en oefeningen, wordt je een geducht tegenstander en krijg je deze keer ' en de volgende ' je zin! Je leert niet alleen hoe je een hoger salaris moet bedingen, maar ook hoe je afspraken kunt maken (en vastleggen)...
Non-fictie
Nederlands | 157 pagina's (ePub2, 0,3 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2010
E-book
Peter Camp | Funs Erens De gekookte kikker
400 dierenmetaforen over organisatieverandering
Ruim vierhonderd metaforen schetsen de complete organisatiekunde.
Non-fictie
Nederlands | 340 pagina's (ePub2, 0,5 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2010
E-book
Jacqueline van Zwol | R.H. Flören Gespreid bedje of spijkerbed?
over opvolgers in familiebedrijven
Praktische adviezen over de opvolging in familiebedrijven, geïllustreerd met een aantal interviews.
Non-fictie
Nederlands | 183 pagina's (ePub2, 2,5 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2010
E-book
Jan Schouten | Anke Baak | Wiebe Kamminga Improving teams
There are many reasons why things go wrong in the way teams work together. With this book you learn to what degree certain factors can influence the way your team operates. The starting point for a lot of the questions and assignments is always your team. You will be confronted with questions such as How does that work in my team? What do I want to improve? and How can I go about that?. The book closes with a procedure that your team can use for setting up a work programme for team improvement. Jan...
Non-fictie
Engels | 168 pagina's (ePub2, 2,5 MB) | Thema, Zaltbommel | 2010
E-book
Marieta Koopmans Coaching-style leadership
There's no way of avoiding it any more. Coaching has become the management style that is applied in an increasing number of organisations. The aim: to encourage staff to become more autonomous. Many managers find it difficult to take this role upon themselves. They feel that they need to know everything, be able to solve all their staffs problems, and they are accustomed to doing so. They find it a problem to delegate because they then have to let go of control. They are convinced that they should...
Non-fictie
Engels | 112 pagina's (ePub2, 1,9 MB) | Thema, Zaltbommel | 2010
E-book
Jolanda Bouman Tips & tools for managers
So much is expected of managers; supervising the staff, running the department, motivating employees, open communication, delegating tasks, finding creative solutions, providing and processing feedback, creating budgets, reaching targets. Who couldnt use help with all this? Whether you are just starting out in a supervisory role or are a highly experienced manager, you will find this book an enormous benefit. For the new supervisor it will answer such questions as Just how do I deal with this? and...
Non-fictie
Engels | 24 pagina's (ePub2, 1,8 MB) | Thema, Zaltbommel | 2010
E-book
Jolet Plomp Hoe werk werkt
praktische inzichten uit de arbeidspsychologie
Inleiding tot persoonlijke loopbaanplanning, met als uitgangspunt dat werk niet alleen geld verdienen is, maar ook een aanleiding tot ontwikkeling en tevredenheid over de geleverde werkprestaties.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,8 MB | Spectrum, Amsterdam | 2010
E-book
Jan Schouten | Wim van Beers Result-oriented management
Obtaining maximum results by ensuring clear agreements between managers and employees. This is what result-oriented management (ROM) is about. It is a management style that is particularly successful. ROM is based on the fact that people get more enjoyment from their work and obtain better results if they know clearly what is expected of them, if they are involved in defining targets, have sufficient room to decide how they can meet them and are given feedback about their performance. Managers define...
Non-fictie
Engels | 84 pagina's (ePub2, 2 MB) | Thema, Zaltbommel | 2010
E-book
Michael L. George | Dave Rowlands | Bill Kastle Wat is Lean Six Sigma?
sneller en slimmer werken met beter resultaat
Beschrijving van een methode voor resultaatverbetering van organisaties en ondernemingen.
Non-fictie
Nederlands | 110 pagina's (ePub2, 3,1 MB) | Thema, Zaltbommel | 2010
E-book
Marieta Koopmans Personal leadership
Professional leadership starts with personal leadership. What is your vision of leadership? Which values do you find important? What do you believe about yourself? How do you think companies should be managed? All these questions relate to personal leadership. This book will help you to discover and give shape to your own management style. Using the Quinn model you will be able to look into which management role is appropriate for you. With the Ofman core qualities model you will be able to discover...
Non-fictie
Engels | ePub2, 1,9 MB | Thema, Zaltbommel | 2010
E-book
Theo IJzermans Omgaan met weerstand in adviesrelaties
gesprekstechnieken voor coaches, hulpverleners en andere adviseurs
Aan vakinhoudelijke kennis ontbreekt het adviseurs meestal niet. De jurist, de architect en de huisarts bijvoorbeeld hebben alle deskundigheid in huis. Een groot deel van hun werk bestaat uit adviezen geven. Dat verloopt meestal prima, maar soms doen klanten niets met de adviezen, hoe goed onderbouwd ze ook zijn. Waar ligt dat aan? De relatie tussen adviseur en geadviseerde IJzermans bekijkt vanuit verschillende invalshoeken de relatie tussen adviseur en geadviseerde. Omgaan met weerstand in adviesrelaties...
Non-fictie
Nederlands | 104 pagina's (ePub2, 0,1 MB) | Thema, Zaltbommel | 2010
E-book
Marc Lammers Yes! Een crisis
je wint niet van een crisis, maar van je concurrenten
De succesvolle hockeycoach beschrijft hoe een crisis kan leiden tot succes zowel in de sport als in het bedrijfsleven.
Non-fictie
Nederlands | ePub, 0,3 MB | Tirion Sport, Baarn | 2010
E-book
Jitske Kramer Normaal is anders!
leidinggeven aan culturele dynamiek in teams
Praktische gids voor het leidinggeven aan teams van medewerkers die afkomstig zijn uit verschillende culturen.
Non-fictie
Nederlands | 208 pagina's (ePub2, 1,3 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2009
E-book
Hans Kruyzen Spraakmakend presenteren
haal meer uit zakelijke teksten en toespraken
Voor iedereen die wie wel eens te horen krijgt: Zet dat maar even op papier, Wil jij dat plan schrijven of Zou jij die presentatie volgende week kunnen verzorgen?_ is Spraakmakend presenteren een handzaam hulpmiddel om goede, gestructureerde presentaties te geven, zowel mondeling als schriftelijk. In de meeste handboeken over schriftelijke en mondeling presenteren staat nog te lezen dat een goed opgesteld rapport zich onderscheidt door een puntgewijze opbouw, een precieze paragraafindeling...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,7 MB | Spectrum, Amsterdam | 2009
E-book
Denise Hulst Tijdig van kantoor
meer kwaliteit van werken door werkplekorganisatie, planning en efficiënt e-mailmanagement
Denise Hulst geeft trainingen op het gebied van werkplekorganisatie, e-mailmanagement, tijden energiemanagement (www.hulstadvies.nl). Zij is aangesloten bij de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers, de NBPO. Van dezelfde auteur verscheen ook Veel te doen, weinig tijd? ISBN 9789027417466 Iedereen kent de problemen: stapels papier die hoger worden of boxen die dischtslibben met e-mail. Aan het eind van de dag is je to do- lijstje nog langer dan aan het begin. Auteur Denise Hulst...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,4 MB | Spectrum, Amsterdam | 2009
E-book
Jaap Peters | Rob Wetzels Niets nieuws onder de zon en andere toevalligheden
strategie uit chaos
Bedrijfskundige studie over de rol van het toeval bij strategische beleidsvorming in bedrijven en organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's (ePub2, 1,1 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2009
E-book
Ronald van de Krol Native English for Nederlanders
a personal, cultural and grammatical guide
Tips voor Nederlanders die al redelijk Engels spreken, maar hun effectiviteit willen verbeteren.
Non-fictie
Engels | 160 pagina's (ePub2, 0,4 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2009
E-book
Rob van Vuure Het lingeriedenken
creatief bladenmaken, succesvol communiceren
Trends en items voor het maken van een succesvol (publieks)tijdschrift.
Non-fictie
Nederlands | 333 pagina's (ePub, 15 MB) | Ambo, Amsterdam | 2009
E-book