Zoekresultaten
Resultaat 21 - 40 (van 67)
Bessie Schenk | Rob van der Veer Luna en de magische AI kwast
Luna is heel creatief. Ze is altijd bezig met schilderen. Op een dag ontdekt ze een verfkwast die plaatjes maakt met AI. Samen maken ze kunst zoals Luna het wil. Prenverteling met fantasierijke illustraties in kleur. Vanaf ca. 5 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 40 pagina's | Happy Forward BV, [Den Haag] | 2024
Gedrukt boek
Studio Visual Steps Mooie presentaties en spreekbeurten maken in PowerPoint
Hoe maak je een PowerPoint-presentatie voor je spreekbeurt? Stapsgewijze uitleg met schermvoorbeelden in kleur. Vanaf ca. 11 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 119 pagina's | Visual Steps, [Uithoorn] | 2012
Gedrukt boek
Tony Hyland De wereld van robots
Kennismaking met allerlei soorten robots, die worden gebruikt in de ruimte, als voertuig en met gevechten. Aangevuld met een kort spannend verhaal, vragen en veel kleurenfoto's. Vanaf ca. 10 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 46 pagina's | Biblion Uitgeverij, Leidschendam | 2011
Gedrukt boek
Chris Ferrie | Sarah Kaiser Robotica voor baby’s
Stapsgewijs wordt uitgelegd hoe je zo effectief en snel mogelijk gelijke cirkels kunt maken. Kartonboek met gestileerde afbeeldingen in enkele kleuren. Vanaf ca. 2 t/m 6 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 26 pagina's | Uitgeverij Holland, Haarlem | 2019
Gedrukt boek
Steve Parker Robots
hoe ze bewegen, werken en ons helpen
Wat zijn robots, hoe bewegen ze en hoe worden ze gebruikt als bijvoorbeeld huisdier, in de huishouding, als dokter of in de natuur? Met veel kleurenfoto's. Vanaf ca. 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 96 pagina's | Bergmans, [Amsterdam] | 2010
Gedrukt boek
Annemarie Bon Robots
Non-fictie
Nederlands | 20 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen [etc.] | 2003
Gedrukt boek
César Cleijn SketchUp ...voor kids
Stapsgewijs wordt uitgelegd hoe je met het gratis programma SketchUp 3D-huizen of eilanden ontwerpt. Met schermafbeeldingen en kleurentekeningen. Vanaf ca. 8 t/m 13 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 200 pagina's | Van Duuren Media, Culemborg | 2013
Gedrukt boek
Hedwyg van Groenendaal | Ed van Uden Prezi ...voor kids
Hoe maak je met de website Prezi presentaties op groot canvas? Te gebruiken voor bijvoorbeeld spreekbeurten of uitnodigingen voor feestjes. Stapsgewijze uitleg met schermafbeeldingen in kleur. Vanaf ca. 10 t/m 13 jaar,
Non-fictie
Nederlands | 154 pagina's | Van Duuren Media, Culemborg | 2013
Gedrukt boek
Steve Parker Robots in de ruimte, in films en op gevaarlijke plaatsen
Hoe worden robots gebruikt in de ruimte en bij rampen en in welke boeken en films zijn ze te zien? Met veel kleurenfoto's. Vanaf ca. 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 96 pagina's | Bergmans, [Amsterdam] | 2010
Gedrukt boek
Studio Visual Steps Fraaie en indrukwekkende werkstukken maken in Word
Aan de hand van schermafbeeldingen wordt uitgelegd hoe je in Word een werkstuk kunt maken. Vanaf ca. 10 t/m 18 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 133 pagina's | Visual Steps, [Uithoorn] | 2014
Gedrukt boek
Clive Gifford Robots
In korte hoofdstukken wordt verteld wat robots zijn en waar je ze voor kunt gebruiken. Met enige knutselprojecten en veel kleurenfoto's. Vanaf ca. 8 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 47 pagina's | Gottmer, Haarlem | 2004
Gedrukt boek
César Cleijn GameMaker ...voor kids
Stapsgewijs wordt uitgelegd hoe je games kunt maken met het programma GameMaker. Met schermafbeeldingen en kleurentekeningen. Vanaf ca. 10 t/m 14 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 206 pagina's | Van Duuren Media, Culemborg | 2011
Gedrukt boek
Studio Visual Steps Creatief met digitale foto's voor kinderen
Hoe zet je digitale foto's op de computer, bewerk je ze en maak je er collages en kalenders van? Stapsgewijze uitleg met veel schermvoorbeelden in kleur. Op de cd-rom staan PhotoStudio, Collage Creator en Funhouse. Vanaf ca. 9 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 198 pagina's | Visual Steps, [Uithoorn] | 2008
Gedrukt boek
Laura Layton Strom Robotmensen
robotica
Welke robots zijn er en wat hebben we eraan in het dagelijks leven? Met kleurenfoto's. Vanaf ca. 11 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 36 pagina's | Schoolsupport, [Noordhorn] | 2009
Gedrukt boek
Peter D'Hollander Zelf spannende games maken met GameMaker
Introductie van het programma GameMaker, waarmee je zonder programmeerkennis allerlei soorten games kunt maken. Met stapsgewijze uitleg via schermafbeeldingen. Vanaf ca. 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Bruna, [Utrecht] | 2007
Gedrukt boek
Chris Bleakley Als dit dan dat
de algoritmen waar de digitale wereld op draait
Over de werking en het ontstaan van de algoritmen die steeds meer het moderne leven regeren.
Non-fictie
Nederlands | 268 pagina's (ePub2, 12 MB) | Veen Media, Amsterdam | 2023
E-book
Pauline Maas GameMaker4You
een boek waarmee je zelf een computerspel leert maken
Introductie van het programma Game Maker, waarmee je allerlei soorten games kunt maken. De cd-rom bevat software en vier voorbeeldgames en de handleiding stapsgewijze uitleg via schermafbeeldingen in kleur. Vanaf ca. 10 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's | Diepenmaat Uitgeverij & Ontwerpbureau, Dieren | 2008
Gedrukt boek
Bennie Mols Slim, slimmer, slimst
hoe kunstmatige intelligentie de mens een turboboost geeft
Beschouwing van de relatie tussen menselijke en kunstmatige intelligentie.
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | New Scientist, [Amsterdam] | 2023
E-book
Pauline Maas GameMaker 4 school
standard
Stapsgewijs wordt uitgelegd hoe je games kunt maken met het programma GameMaker. Uitgave met grote spiraalband, schermafbeeldingen en kleurentekeningen. Vanaf ca. 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 249 pagina's | Van Buurt Boek, Leiden | 2011
Gedrukt boek
Bas Haring Kunstmatige intelligentie is niet eng
Wat is kunstmatige intelligentie nou eigenlijk? Bepalen algoritmes in de toekomst ons leven? Leer alles over ‘computer-slimheid’. Met illustraties in kleur. Vanaf ca. 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 92 pagina's (ePub2, 2,4 MB) | Em. Querido's Uitgeverij BV, Amsterdam | 2022
E-book