Zoekresultaten
Resultaat 21 - 40 (van 55)
Renée van Zijl De inzet van touchpoints
moderne mediaplanning
Touchpoints zijn alle momenten waarop een klant, werknemer of andere stakeholder de organisatie of het merk 'aanraakt'. Een touchpoint kan de drager van de boodschap zijn, maar ook het transportkanaal. Touchpoints kunnen specifieker zijn dan kanalen. In het kanaal 'winkel' kan een klant meerdere touchpoints tegenkomen, zoals een display met een aanbieding, een onderhandelingsgesprek met een verkoper over de prijs en een bezoekje aan de servicebalie. Een volledig en actueel overzicht van touchpoints...
Non-fictie
Nederlands | 132 pagina's (ePub2) | Econtentenzo, Waalre | 2019
E-book
Martijn Jacobs Iedereen kan presenteren
hoe jij een boeiende spreker wordt
Gaap. Snurk. Kreun. De meeste presentaties zijn niet om doorheen te komen. De meeste presentatoren zijn slaapverwekkend. Doodzonde! Want vaak gaat door een waardeloze presentatie een inhoudelijk goed verhaal hopeloos verloren. In dit boek leer je hoe je met jouw presentaties jouw publiek van de eerste tot en met de laatste minuut boeit. De truc? Je leert jouw zwakke punten te compenseren met jouw sterke punten. Dat is bijzonder effectief. Want het afleren van gewoontes is zoveel moeilijker dan...
Non-fictie
Nederlands | 62 pagina's (ePub, 1 MB) | Lev., Amsterdam | 2015
E-book
Johannes de Geus | Natasja Loomans Stukken beter schrijven
zo wordt schrijven makkelijker en leuker!
Brieven, mails, offertes, of blogs, twitter of Linkedin; veel mensen vinden schrijven moeilijk. En dat is jammer want door de moderne media doen we het steeds vaker! Stukken beter schrijven geeft je een andere kijk op de zaak. Het laat je niet alleen zien dat schrijven juist heel leuk is, het leert je ook hoe je er succesvol in kunt zijn! Dit al jaren goedverkopende boek bestaat uit drie delen. Deel 1 staat stil bij het schrijven zelf en gaat in op schrijfstrategieën, het doel van schrijven en het...
Non-fictie
Nederlands | 232 pagina's (ePub2, 7,5 MB) | Thema, Zaltbommel | 2020
E-book
Bart De Clerck | Luc Colemont Alles in twitterland
volg de tips van 14 succesvolle Twitteraars
Meer dan een half miljoen! Tel het aantal volgers bij elkaar van de 14 Twitteraars die in dit boek vertellen over hun avonturen met het blauwe vogeltje, en je zit er ruim over... Ben je een beginnende of een aarzelende Twitteraar? Dan kun je heel wat leren van Kristof Calvo, Bar De Clerck, Luc Colemont, Theo Francken, Youssef Kobo, Stefaan Lammertyn, Eva Mouton, Geert Noels, Pieter Van Ostaeyen, Jill Peeters, Veerle Pieters, Ivan De Vadder, Joke Van de Velde, Michel Verschueren en Marieke 'Wielemie'...
Non-fictie
Nederlands | 150 pagina's (ePub2, 10 MB) | Vrijdag, Antwerpen | 2016
E-book
Johannes de Geus | Jolanda Bouman Waarom? Daarom!
30 tips over argumenteren in de praktijk
Veel mensen vinden het lastig om een discussie naar hun hand te zetten. Ze willen misschien te graag winnen en vergeten te luisteren. Of ze luisteren wel, maar het lukt ze niet de ander te overtuigen. Goed argumenteren is een kunst, maar gelukkig wel eentje die je kunt leren. De dertig tips in Waarom? Daarom! laten zien hoe argumenteren werkt, waar je je argumenten vandaan haalt, welke spelregels er gelden en hoe je weerbarstige tegenstanders van repliek kunt dienen. Het boek is ontstaan uit de training...
Non-fictie
Nederlands | 127 pagina's (ePub2, 2,1 MB) | Thema, Zaltbommel | 2013
E-book
Titia van der Ploeg Mindmappen
slimmer informatie verwerken en onthouden
Inleiding tot een techniek om ideeën en informatie te visualiseren.
Non-fictie
Nederlands | 66 pagina's (PDF, 49 MB) | Thema, Zaltbommel | 2014
E-book
Anja Leinders Hulp bij lastige gesprekken
verbindende en duidelijke communicatie in vijf stappen
Handboek voor resultaatgerichte gesprekken.
Non-fictie
Nederlands | 161 pagina's (ePub2, 1,2 MB) | De Vrije Uitgevers, Gieten | 2014
E-book
Rob van Eeden Netwerken
zo eenvoudig is het (niet)
Leidraad voor de kunst en kunde van netwerken, zakelijk zowel als privé.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,6 MB | Spectrum, Houten | 2010
E-book
Berend Schilder Hoe zal ik het zeggen?
lastige gesprekken op het werk
Praktische wenken voor het voeren van moeilijke gesprekken, zoals beoordelings- en slechtnieuwsgesprekken, met name in bedrijfssituaties.
Non-fictie
Nederlands | 96 pagina's (ePub2, 0,6 MB) | Thema, Zaltbommel | 2010
E-book
Judith Hurwitz | Alan Nugent | Fern Halper | Marcia Kaufman Big data voor dummies®
Uitgebreid overzicht over de toepassing van big data om tot een betere besluitvorming en prestaties te komen.
Non-fictie
Nederlands | 277 pagina's (ePub2, 3,6 MB) | Voor Dummies, Amersfoort | 2017
E-book
Bert van Dijk | Anne-Lies Hustings De Roos van Leary
interactiekunde voor professionals
Uitleg van de theorie en toepassing van de Roos van Leary, een communicatiemodel voor zakelijke interactie.
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's (ePub2) | Thema, Zaltbommel | 2021
E-book
Sander Hermsen | R.J. Renes Draaiboek gedragsverandering
de psychologie van beïnvloeding begrijpen en gebruiken
Er wordt van alles uit de kast gehaald om het gedrag van mensen te veranderen: humor, celebrities, nudging en veel (te veel) informatie. Gedragsverandering is een actueel onderwerp: jongeren moeten minder drinken, autorijders voorzichtiger rijden, medewerkers stressvrijer werken. Bij de overheid, maar ook in het bedrijfsleven worden (reclame)campagnes, acties, (digitale) producten en online toepassingen ontworpen. Met wisselend succes. Wetenschappers Sander Hermsen en Reint Jan Renes laten in een...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,6 MB | Business Contact, Amsterdam | 2016
E-book
Ellis Buis | Joyce Hardholt Verleid je lezer online
succesformules voor overtuigend en creatief schrijven
Gids met tips voor het schrijven van overtuigende online teksten.
Non-fictie
Nederlands | 120 pagina's (ePub3, 5,9 MB) | Thema, Zaltbommel | 2018
E-book
Renée van Zijl Webcare
een tool voor relatiemanagement
Studieboek op hbo-niveau over het beheren door bedrijven en organisaties van klantcontacten via internet en sociale media.
Non-fictie
Nederlands | PDF, 2,9 MB | Econtentenzo, Haelen | 2018
E-book
Henk Jan Kamsteeg Spreken met passie
de kracht van storytelling
Praktische adviezen in verhaalvorm om bij een lezing, spreekbeurt of presentatie het publiek te boeien met een pakkend verhaal dat bijblijft.
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Business Contact, Amsterdam | 2019
E-book
Raimond Honig Houd ermee op!
over eerlijk communiceren met jezelf en anderen
Houd ermee op! Over eerlijk communiceren met jezelf en anderen In `Houd ermee op! Over eerlijk communiceren met jezelf en anderen, gaat auteur Raimond Honig samen met jou op zoek naar de vele levensvragen die we allemaal hebben. Hij hoopt je hiermee op een gestructureerde manier inzicht te geven in de wijze waarop ook jij jouw vraagstukken bij de hand kunt nemen en je jouw leven kunt leven zoals jij dat wenst, zonder dat je dat laat doen door en doet voor anderen in plaats van voor jezelf. En natuurlijk...
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's (ePub, 0,3 MB) | CMI Books, Lierderholthuis | 2014
E-book
Rob van Vuure Pas op, u wordt verleid!
verhalen van de BLDNDKTR
Columns over de trucs die tijdschriftenuitgevers toepassen om de verkoop van bladen te vergroten.
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's (ePub, 1,9 MB) | Ambo, Amsterdam | 2010
E-book
Inge van Erkel (at)DeDocentcoach
social media in het onderwijs voor en door de docent
Praktische adviezen voor docenten in het hoger onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's (ePub2, 1,1 MB) | Spectrum, Houten | 2013
E-book
Rob van Vuure Het lingeriedenken
creatief bladenmaken, succesvol communiceren
Trends en items voor het maken van een succesvol (publieks)tijdschrift.
Non-fictie
Nederlands | 333 pagina's (ePub, 15 MB) | Ambo, Amsterdam | 2009
E-book
Carmine Gallo Vijfsterrencommunicatie
het geheim van een onuitwisbare indruk
Praktische tips aan de hand van concrete voorbeelden om de persoonlijke overtuigingskracht verder te ontwikkelen.
Non-fictie
Nederlands | 257 pagina's (ePub2, 0,8 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2018
E-book