Zoekresultaten
Resultaat 21 - 35 (van 35)
Karen Dietz | Lori L. Silverman Storytelling voor dummies
Over een marketingtrend die inhoudt dat een bedrijf vooral een goed verhaal moet hebben over zijn producten of diensten.
Non-fictie
Nederlands | 369 pagina's (ePub2, 2 MB) | BBNC Uitgevers, Amersfoort | 2016
E-book
Bo van Houwelingen | Caroline van Keeken Netwerken: de fijne kneepjes
hoe zorg je ervoor dat het wél iets oplevert?
Praktische gids voor resultaatgericht netwerken.
Non-fictie
Nederlands | 141 pagina's (ePub2, 1,2 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2016
E-book
Opstellen kan zo
een gids vol praktische tips en hulpmiddelen bij het begeleiden van organisatieopstellingen
Handleiding voor organisatiedeskundigen voor het systematisch indelen van netwerken en het coachen bij het veranderen van rollen, netwerken, organisaties en context in een systeem.
Non-fictie
Nederlands | 46 pagina's (ePub2, 0,5 MB) | Het Noorderlicht, Avenhorn | 2016
E-book
Annemieke Nijman Conflicten, hoe ga je er mee om?
Kort en krachtig boekje over het herkennen en oplossen van conflicten - 'Krachtig & kort' reeks - Direct toepasbaar in de praktijk Hoe snel kan een conflict ontstaan op het werk: snel te blussen vlammetjes, woekerende veenbranden en uitslaand vuur. In organisaties komen conflicten op elk niveau voor, van werkvloer tot en met het niveau van de raad van bestuur. Conflicten zijn altijd duur: ze kosten bakken tijd, geld en energie. Tien tot twintig procent van het verzuim is het gevolg van een arbeidsconflict....
Non-fictie
Nederlands | 56 pagina's (PDF, 16 MB) | Thema, Zaltbommel | 2014
E-book
Erik Boers | Nico Swaan Het gesprek aangaan
ruimte nemen, geven en delen
Praktische gids voor het voeren van efficiënte gesprekken in een zakelijke context.
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's (ePub2, 8,4 MB) | Eburon, Delft | 2014
E-book
Henk Jan Kamsteeg De kracht van het compliment
met positieve feedback naar grootse resultaten
Managementnovelle over een leidinggevende die leert zijn mensen te motiveren door hun complimenten te geven.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,4 MB | Business Contact, Amsterdam | 2012
E-book
Theo Hendriks No story no glory
echte leiders vertellen een eigen verhaal
Uitleg van de betekenis van het vertellen van een eigen verhaal in een zakelijke context.
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's (ePub2, 1,8 MB) | Lev., Amsterdam | 2012
E-book
Yvonne Toeset EFT werkt!
emotional freedom techniques voor op de werkvloer
EFT (Emotional Freedom Techniques) wordt beschouwd als een van de meest succesvolle en effectieve nieuwe methodes om persoonlijk welzijn te bevorderen. In dit boek legt Yvonne Toeset uit hoe EFT effectief ingezet kan worden voor werkgerelateerde problemen. Werkdruk en stress kun je reduceren met EFT. Met dit boek leer je ontspannen te solliciteren of vergaderen, maar ook leer je omgaan met je emoties bij conflicten op de werkvloer, het verbeteren van je prestaties en het bevorderen van je welzijn...
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's (ePub2, 2 MB) | Spectrum, Houten | 2012
E-book
Carmine Gallo Masterclass Steve Jobs
7 principes voor succes
Beschrijving van de visie op ondernemen van Steve Jobs, waarin innovatie centraal staat, en van zeven principes die je bedrijf en carrière vooruit helpen.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,8 MB | Business Contact, Amsterdam | 2012
E-book
Marie R. Miyashiro De empathiefactor
het concurrentievoordeel voor effectieve organisaties
Adviezen aan managers om de samenwerking binnen hun bedrijf of organisatie te verbeteren.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,6 MB | Business Contact, Amsterdam | 2012
E-book
Riet Fiddelaers-Jaspers Aan de slag met verlies
coachen bij veranderingen op het werk
Praktische handreiking voor managers voor het coachen van medewerkers als hun collega's wegvallen door overlijden, ontslag, arbeidsongeschiktheid of reorganisaties.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 1,4 MB | Ten Have, Utrecht | 2012
E-book
Rob van Eeden Netwerken
zo eenvoudig is het (niet)
Leidraad voor de kunst en kunde van netwerken, zakelijk zowel als privé.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,6 MB | Spectrum, Houten | 2010
E-book
Marieta Koopmans Feedback
commentaar geven en ontvangen
Adviezen voor het verbeteren van de communicatie op de werkvloer door een beter gebruik van feedback.
Non-fictie
Nederlands | 118 pagina's (ePub2, 0,7 MB) | Thema, Zaltbommel | 2010
E-book
Roderik Bender | Theo IJzermans How can I turn a mountain back into a molehill?
rational effectiveness training for advanced students
How Can I Turn a Mountain Back into a Molehill? Rational Effectiveness Training for Advanced Students The enormous success of The Stumbling Blocks of the Mind makes one thing eminently clear: there is a great need for a method to improve the way that we deal with certain work situations that cause stress, frustration and non-productive behaviour. Rational Effectiveness Training (RET) is exactly that kind of method. With 'How Can I Turn a Mountain Back into a Molehill?' IJzermans and Bender have produced...
Non-fictie
Engels | 106 pagina's (ePub2, 1,8 MB) | Thema, Zaltbommel | 2010
E-book
Menno Lanting Connect!
de impact van sociale netwerken op organisaties en leiderschap
Herziene editie van Managementboek van het jaar 2011 Menno Lanting bereikte met Connect! de eversellerstatus door als eerste in Nederland de state of the art op het gebied van sociale media vast te leggen - en de relevantie ervan voor ondernemers en managers in allerlei organisaties inzichtelijk te maken. Deze herziene editie is aangevuld met nieuwe cases, nieuwe toepassingen en verscherpte inzichten. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Nederlands | 224 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2010
E-book