Zoekresultaten
Resultaat 361 - 380 (van 446)
Bart Kok De avonturen van Apestaartje
Apestaartje woont in de virtuele wereld van Virtu-Al. Tijdens haar belevenissen wordt ze verliefd op Ed. Samen gaan ze de echte wereld verkennen. Vanaf ca. 9 jaar.
Fictie
Nederlands | 217 pagina's | Elikser, Leeuwarden | 2008
Gedrukt boek
Tom de Krijger Aartje, de dikke dweus
Momo (10) ontdekt met haar vriendinnen dat in het bos een vreemd wezen woont. Als ze ook nog geheimzinnige berichten op haar computer ontvangt, besluit ze op onderzoek uit te gaan. Vanaf ca. 10 jaar.
Fictie | Sprookjes
Nederlands | 299 pagina's | De Grote Kleine, Breda | 2011
Gedrukt boek
Ko Lammers Ik stuur een e-mail
Stap voor stap wordt, met behulp van schermvoorbeelden, uitgelegd hoe je met Outlook Express e-mailberichten kunt maken, versturen en ontvangen. Met oefeningen. Vanaf ca. 9 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 64 pagina's | DVD Uitgeverij, Grubbenvorst | 2007
Gedrukt boek
Karin Princen Je spreekbeurt met PowerPoint
Stap voor stap wordt, met behulp van schermvoorbeelden, uitgelegd hoe je een PowerPointpresentatie kunt gebruiken bij een spreekbeurt. Met oefeningen. Vanaf ca. 9 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 64 pagina's | Veldhuizen Digitale Uitgeverij, Grubbenvorst | 2006
Gedrukt boek
V.M. Jones Dungeons of darkness
Vijf tieners gaan op zoek naar de dochter van een computerdeskundige die is verdwenen in een virtuele wereld. Vanaf ca. 10 jaar.
Fictie
Engels | 276 pagina's | Puffin, London [etc.] | 2006
Gedrukt boek
V.M. Jones The lost prince
Een boosaardige koning dreigt computers te hacken en via computerspellen de reële wereld de oorlog te verklaren. Vanaf ca. 10 jaar.
Fictie
Engels | 272 pagina's | Puffin, London [etc.] | 2006
Gedrukt boek
Sietse Kuipers Spreekbeurten maken met de computer
Met veel zwartwitafbeeldingen. Vanaf ca. 11 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 222 pagina's | Bruna MultiMedia, [Utrecht] | 2004
Gedrukt boek
V.M. Jones The serpents of Arakesh
Adam krijgt bij toeval een wedstrijdformulier in handen en blijkt later een van de vijf winnaars te zijn. De hoofdprijs bestaat uit deelname aan een geheim, nieuw computerspel, een spel dat niet zonder gevaren is. Vanaf ca. 10 jaar.
Fictie
Engels | 278 pagina's | Puffin, London [etc.] | 2005
Gedrukt boek
Peter D'Hollander Tekenen met Paint
Stap voor stap wordt, met behulp van schermvoorbeelden, uitgelegd hoe je eenvoudige tekeningen kunt maken met het computerprogramma Paint. Met oefeningen. Vanaf ca. 9 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 64 pagina's | DVD Uitgeverij, Grubbenvorst | 2007
Gedrukt boek
Karin Princen Je werkstuk met Word
Stap voor stap wordt, met behulp van schermvoorbeelden, uitgelegd hoe je een werkstuk maakt met Word. Met oefeningen. Vanaf ca. 9 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 64 pagina's | Veldhuizen Digitale Uitgeverij, Grubbenvorst | 2006
Gedrukt boek
Arend van Dam Het spel van de wereld
Als de 12-jarige Djon een door hem ontwikkeld computerspel op internet zet, gebruiken hackers het spel om in te breken in de computer van zijn vader. Vanaf ca. 10 jaar.
Fictie | Detectiveroman
Nederlands | 93 pagina's | Leesleeuw, Tilburg | 2007
Gedrukt boek
Karin Princen Rekenen met Excel
Stap voor stap wordt, met behulp van schermvoorbeelden, uitgelegd hoe je met het rekenprogramma Excel kunt werken. Met oefeningen. Vanaf ca. 9 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 80 pagina's | DVD Uitgeverij, Grubbenvorst | 2007
Gedrukt boek
Lane Smith It's a book
Aap leest aandachtig een boek. Ezel komt met zijn laptop tegenover hem zitten en stelt voortdurend vragen aan Aap, zoals 'Hoe scrol je naar beneden?'. Maar, het is een boek! Prentenboek met paginagrote sobere kleurenillustraties. Vanaf ca. 5 jaar.
Fictie
Engels | 32 pagina's | Roaring Brook Press, New York, NY | 2010
Gedrukt boek
Michael Coleman Crashende computers
Op humoristische wijze wordt informatie gegeven over de geschiedenis en de werking van de computer. Met vrolijke zwartwitte tekeningen. Vanaf ca. 11 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 25 pagina's | Kluitman, [Alkmaar] | 2000
Gedrukt boek
Herman Van Campenhout Avontuur in Cyberia
Vincent sluit via een chatbox vriendschap met de lichamelijk gehandicapte Tess. Samen belanden ze via een computerspel in Cyberia, een virtueel land. Vanaf ca. 10 jaar.
Fictie
Nederlands | 85 pagina's | Davidsfonds/Infodok, Leuven | 2001
Gedrukt boek
A.C.J. Groeneveld De computer heeft het gedaan
Informatie over werking en gebruik van de computer, gevolgd door een beknopte inleiding in het programmeren
Non-fictie
Nederlands | 61 pagina's | Stark-Texel, Oosterend | 1983
Gedrukt boek
Robert Snedden Het internet
In korte hoofdstukken, met veel kleurenfoto's, worden de geschiedenis en het gebruik van internet beschreven. Vanaf ca. 11 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 48 pagina's | Corona, Harmelen | 2001
Gedrukt boek
Jan Willem Blijdorp Game over!
Nico en Jeroen (groep 7) spelen vaak stiekem een geweldadig computerspel. Het computerspel lijkt werkelijkheid te worden wanneer de plaatselijke supermarkt wordt overvallen en de jongens in handen van de boeven vallen. Vanaf ca. 11 jaar.
Fictie | Protestants milieu
Nederlands | 142 pagina's | Mes, Capelle aan den IJssel | 2006
Gedrukt boek
X Het wonder van Knock
X en Ina zetten alles op alles om in Ierland het einde van de wereld tegen te gaan, waarvoor ze een kamer gebruiken waarin de tijd stilstaat. Vanaf ca. 11 jaar.
Fictie | Science fiction
Nederlands | 100 pagina's | Leopold, Amsterdam | 2001
Gedrukt boek
Chris Oxlade Het computertijdperk
Wat is een computer, hoe werkt hij en wat kun je er mee doen? Met veel kleurenfoto's, grafische voorstellingen en tekeningen. Vanaf ca. 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 31 pagina's | Corona, Harmelen | 2001
Gedrukt boek