Zoekresultaten
Resultaat 201 - 220 (van 446)
Mariëtte Aerts Levels & levens
Tio (13) en Ayse (12) komen via een goochelkist in een soort computerspel terecht. Ze besluiten het spel te spelen en uit te zoeken waarom ze daar zijn. Vanaf ca. 12 jaar.
Fictie | Sprookjes
Nederlands | 327 pagina's | De Vier Windstreken, Rijswijk | 2006
Gedrukt boek
Michael Dean New York Café
Het is het jaar 2030. Simon Fuller is handig met computers en wil graag mensen helpen. Maar daar worden anderen de dupe van. Met kleurenillustraties, opdrachten en een cd. Vanaf ca. 12 jaar.
Fictie | Science fiction
Engels | 40 pagina's | Oxford University Press, Oxford | 2008
Gedrukt boek
Hoe overleef ik... (zonder) internet?
Tijdschrift, geïnspireerd op de 'Hoe overleef ik'-boeken van Francine Oomen, over internet. Met interessante interviews, leuke creatips, informatie, boekentips en (natuurlijk) survivaltips. Met veel illustraties in kleur. Vanaf ca. 11 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 91 pagina's | Weekbladpers Tijdschriften, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Nico Voskamp De blauwe mobiel
Studente Isa heeft een idee voor een nieuw computerprogramma. Iemand wil dat idee van haar stelen. Bas kan haar misschien helpen. Verhaal in korte zinnen en gemakkelijke woorden. Met meeleescd. AVI-E4. Vanaf ca. 10 jaar.
Fictie | Detectiveroman
Nederlands | 46 pagina's | Bekadidact, [Baarn] | 2006
Gedrukt boek
Laura Layton Strom Robotmensen
robotica
Welke robots zijn er en wat hebben we eraan in het dagelijks leven? Met kleurenfoto's. Vanaf ca. 11 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 36 pagina's | Schoolsupport, [Noordhorn] | 2009
Gedrukt boek
Studio Visual Steps Windows Vista en internet voor kinderen
Hoe kun je mailen en chatten, foto's op Hyves zetten, je bureaublad veranderen en typen met tien vingers? Stapsgewijze uitleg over Windows Vista en internet met veel schermvoorbeelden in kleur. Op de cd-rom staan oefenbestanden en software voor het typen. Vanaf ca. 9 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 198 pagina's | Visual Steps, [Uithoorn] | 2008
Gedrukt boek
Pauline Maas GameMaker4You
een boek waarmee je zelf een computerspel leert maken
Introductie van het programma Game Maker, waarmee je allerlei soorten games kunt maken. De cd-rom bevat software en vier voorbeeldgames en de handleiding stapsgewijze uitleg via schermafbeeldingen in kleur. Vanaf ca. 10 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's | Diepenmaat Uitgeverij & Ontwerpbureau, Dieren | 2008
Gedrukt boek
Roswitha Wiedijk Aangespoeld per computer
Daan krijgt van zijn moeder een computerspel: 'Aangespoeld op een eiland'. Al gauw is hij zo verdiept in het spel dat hij ook echt op een eiland is. Vanaf ca. 8 jaar.
Fictie
Nederlands | 53 pagina's | Zwijsen, Tilburg | 2002
Gedrukt boek
Else van Erkel Op Internet
Non-fictie
Nederlands | 20 pagina's | Wolters Noordhoff, Houten [etc.] | 1998
Gedrukt boek
Pauline Maas GameMaker 4 school
standard
Stapsgewijs wordt uitgelegd hoe je games kunt maken met het programma GameMaker. Uitgave met grote spiraalband, schermafbeeldingen en kleurentekeningen. Vanaf ca. 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 249 pagina's | Van Buurt Boek, Leiden | 2011
Gedrukt boek
Francisca J.C. Fouchier Websites maken voor kinderen
In korte hoofdstukken met veel schermafbeeldingen wordt verteld hoe je zelf je eigen website kunt maken. Vanaf ca. 10 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 219 pagina's | Bruna MultiMedia, [Utrecht] | 2005
Gedrukt boek
Régine Boutégège | Rosi Hinz | Susanna Longo Die Rache des Computers
De luie en zelfzuchtige Michael verliest plotseling de controle over zijn computer en wordt op een ongewoon avontuur meegenomen. Met opdrachten en een cd. Vanaf ca. 14 jaar.
Avonturenroman
Duits | 96 pagina's | Cideb, [Genua] | 2004
Gedrukt boek
Dan Gookin Android-tablets voor dummies
Dit boek vertelt je precies wat je allemaal met je Android-tablet kunt doen. Van het gebruiken van internet, e-mail en social media tot het vinden van apps, muziek en boeken. Het is geschikt voor alle types Android-tablets en bevat alle informatie die je nodig hebt om met je tablet aan de slag te gaan. Foto's maken en delen, genieten van films en series, je agenda bijhouden en nog veel meer - met dit boek heeft je tablet geen geheimen meer voor jou! Deze nieuwe editie is bijgewerkt tot en met Android-versie...
Non-fictie
Nederlands | 216 pagina's (ePub2, 5,7 MB) | Voor Dummies, Amersfoort | 2018
E-book
Peter D'Hollander Zelf spannende games maken met GameMaker
Introductie van het programma GameMaker, waarmee je zonder programmeerkennis allerlei soorten games kunt maken. Met stapsgewijze uitleg via schermafbeeldingen. Vanaf ca. 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Bruna, [Utrecht] | 2007
Gedrukt boek
Eoin Colfer Artemis Fowl
Een Amerikaanse zakenman gaat er vandoor met de supercomputer in kubusvorm, die de 13-jarige Ierse whizzkid heeft ontwikkeld.
Fictie | Sprookjes
Engels | 328 pagina's | Puffin Books, London | 2003
Gedrukt boek
Bert Verdonck De kleine Snapchat voor dummies®
Compacte en begrijpelijke handleiding vol praktische tips voor het gebruik van de gratis dienst Snapchat, het populaire programma dat gebruikt wordt om via internet video's uit te wisselen op de smartphone.
Non-fictie
Nederlands | 70 pagina's (ePub2, 2,7 MB) | Voor Dummies, Amersfoort | 2020
E-book
Tobias Moes | Timon Moes iPhone voor beginners
Heeft u regelmatig de neiging om de iPhone uit het raam te gooien? U bent zeker niet de enige met die frustratie. Met de hulp van dit boek raakt u vertrouwd met de iPhone en leert u die zelfstandig te gebruiken. | Geschikt voor alle iPhones Na het lezen van het boek kent u de meest nuttige functies, kunt u de iPhone besturen en eenvoudig communiceren met vrienden en kennissen. Het plezier dat dit oplevert is absoluut de aankoop waard! Wat lezers over iPhone voor beginners zeggen: "Met dit boek heb...
Non-fictie
Nederlands | 138 pagina's (PDF, 57 MB) | Simple Road Books, Rotterdam | 2020
E-book
Denis Doeland Digitaal vermogen
de kracht, macht en potentie van elke organisatie
Digitaal Vermogen, de kracht, macht en potentie van elke organisatie, is een handleiding om je business te 'hacken'. Het helpt je om je bedrijfswaarde te vergroten en omzetten te verhogen. Daarnaast laat dit boek innovaties slagen, doordat het de juiste omstandigheden voor een digitale transformatie helpt scheppen. Het stelt je in staat om de (financiële) waarde van data te voorspellen. Ook is het bruikbaar gereedschap om nieuwe verdienmodellen te ontwikkelen. Kortom, alles om de relatie-economie...
Non-fictie
Nederlands | 230 pagina's (PDF, 15 MB) | DDMCA, Amsterdam | 2018
E-book
Jaap de Bruijn | Bert Verdonck Social media voor dummies
De "nieuwe' social media buitelen over elkaar heen. Het lijkt soms wel of er elke dag weer een nieuw platform bijkomt. Social media voor Dummies maakt je wegwijs in "de wereld die social media heet'. Welk platform past bij jou? Waar moet je beginnen als je een keuze hebt gemaakt? Welke valkuilen zijn er als je op social media actief wordt? Dit boek geeft de antwoorden, aan de hand van algemene principes, concrete handleidingen voor de belangrijkste platforms, praktijkvoorbeelden en leerzame anekdotes....
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 8,8 MB | Voor Dummies, Amersfoort | 2020
E-book
Sean McManus | Mike Cook Raspberry Pi voor dummies®
Deze volledig bijgewerkte nieuwe editie van 'Raspberry Pi voor Dummies' geeft je een bondige en duidelijke inleiding in de terminologie, technologie en technieken die je nodig hebt om optimaal gebruik te maken van je Raspberry Pi. Niet alleen beschrijft deze up-to-date gids stap voor stap de set-up, ook het systeembeheer en het programmeren komen aan bod. De Raspberry Pi heeft een hele nieuwe generatie nerds en hobbyisten wakker geschud - nu is het jouw beurt om je aan te sluiten! Sean McManus is...
Non-fictie
Nederlands | 289 pagina's (ePub2, 19 MB) | Voor Dummies, Amersfoort | 2018
E-book